1500 دانشجو در دانشگاه علوم و معارف قرآن مشغول به تحصیل می‌شوند
کد خبر: 3851151
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
حجت‌الاسلام والمسلمین نقیب:

1500 دانشجو در دانشگاه علوم و معارف قرآن مشغول به تحصیل می‌شوند

گروه دانشگاه ــ رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به ورود هزار و 500 دانشجوی جدید به این دانشگاه، از برگزاری مراسم آغاز به تحصیل به صورت همزمان در 19 دانشکده زیر مجموعه دانشگاه علوم و معارف قرآن خبر داد.

آغاز به تحصیل هزار و 500 دانشجو در دانشگاه علوم قرآن و حدیثحجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نقیب، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید‌الورود این دانشگاه، اظهار کرد: امسال این دانشگاه آغاز به تحصیل هزار و ۵۰۰ دانشجو در این دانشگاه و دانشکده‌های تابعه را جشن می‌گیرد.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید ۵۵۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۹۵۰ دانشجوی کارشناسی به دانشگاه علوم و معرف قرآن کریم وارد شده و قرار است فردا دوشنبه ۲۹ مهرماه، به صورت همزمان در ۱۹ دانشکده این دانشگاه، ورود این افراد به دانشگاه را جشن گرفته و مقررات و آیین‌نامه‌های مرتبط برای آنان تشریح شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نقیب یادآور شد: در حال حاضر شش هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، ضمن اینکه رشته‌های حدیث، تفسیر و علوم قرآن در مقطع ارشد و رشته علوم قرآن که تمامی رشته‌های قرآنی در آن تجمیع شده‌اند در مقطع کارشناسی در این دانشگاه تدریس می‌شود.
انتهای پیام
captcha