آغاز فعالیت موکب‌العباس(ع) خرم‌آباد در مسیر بازگشت زائران اربعین
کد خبر: 3850672
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸

آغاز فعالیت موکب‌العباس(ع) خرم‌آباد در مسیر بازگشت زائران اربعین

گروه اجتماعی ـ موکب‌العباس(ع) خرم‌آباد، تنها موکب مسیر بازگشت پیاده‌روی اربعین حسینی، چهارشنبه، 24 مهرماه، فعالیت خود را در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی آغاز کرد.

آغاز فعالیت موکب‌العباس(ع) خرم‌آباد در مسیر بازگشت زائران اربعینبه گزارش ایکنا از لرستان، موکب‌العباس(ع) خرم‌آباد، به‌عنوان تنها موکب مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی، فعالیت خود را روز چهارشنبه، بیست و چهارم مهرماه آغاز کرد.

بنابراین گزارش این موکب به‌صورت بیست و چهار ساعته و در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و دو میان‌وعده در خدمت زوار اربعین حسینی خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود باتوجه به بالا رفتن تعداد زائران اربعین حسینیف این موکب به بیش‌از یک میلیون نفر خدمت‌رسانی داشته باشد.

در این موکب علاوه‌بر توزیع غذا بین زوار و محیا کردن محل اسکان و استراحت، با حضور روحانیون معزز نماز جماعت در سه وقت صبح، ظهر و مغرب اقامه می‌شود.

حال و هوای این موکب این روزها جوری دیگر است چراکه علاوه‌بر اشتیاقی که در خادمان آن وجود دارد، غم از دست دادن یکی از خادمان که عازم سفر اربعین حسینی بود، غمی وصف‌ناشدنی را در قلب‌ها و صورت‌های خادمان پدیدار کرده‌ است، اما آن‌چه در این موکب بیشتر به چشم می‌خورد یک‌رنگی و یک‌دلی خادمان در خدمت‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به زائران است.

مردم ولایت‌مدار و حسینی استان لرستان می‌توانند هدایا، نذورات و کمک‌های نقدی خود را جهت کمک به موکب به شماره حساب ۱۰۰۰۱۴۰۴۸۷۶۷۸ یا شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۱۲۳۹۰۶۰۰۸۸ نزد پست بانک به نام موکب‌العباس(ع) خرم‌آباد، واریز نمایند.
همچنین مردم می‌توانند نذورات خود را شخصاً با حضور در محل موکب به مسئولان تحویل دهند، که در این‌صورت خود آن‌ها نیز از نزدیک با محیط موکب آشنا شده و می‌توانند در زمان اندک حضور خود در محل، به خدمت‌رسانی به زوار بپردازند.

تنها موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مسیر بازگشت زوار در کیلومتر ١٠ جاده خرم‌آباد به اندیمشک، جنب پلیس راه جنوب خرم‌آباد برپا شده  و فعالیت خود را از روز گذشته آغاز کرده و تا چند روز بعد از اربعین حسینی به خدمت‌رسانی خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام
captcha