پویش ملی نذر حفظ سوره فجر در خراسان‌شمالی اجرا می‌شود
کد خبر: 3850546
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
همزمان با اربعین؛

پویش ملی نذر حفظ سوره فجر در خراسان‌شمالی اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف خراسان‌شمالی با اشاره به برنامه‌های اربعین حسینی، گفت: اوقاف و امور خیریه در سطح کشور قصد دارد پویش ملی نذر حفظ سوره فجر (سوره منتسب به امام حسین(ع)) را در روزهای منتهی به اربعین حسینی اجرا کند.

پویش ملی نذر حفظ سوره فجر در خراسان‌شمالی اجرا می‌شود

‌حجت‌الاسلام محمد صالحی‌نیا، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به برنامه‌های اربعین حسینی، گفت: اوقاف و امور خیریه در سطح کشور قصد دارد پویش ملی نذر حفظ سوره فجر (سوره منتسب به امام حسین(ع)) را در روزهای منتهی به اربعین حسینی اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه در سطح کشور قصد دارد پویش ملی نذر حفظ سوره فجر (سوره منتسب به امام حسین(ع)) را در روزهای منتهی به اربعین حسینی اجرا کند، افزود: این پویش گام نخست طرح ملی راه زندگی قرآنی است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف خراسان‌شمالی بیان کرد: اولویت اول این برنامه تمرکز بر روی نهاد خانواده و اصلاح سبک زندگی اسلامی با رویکرد حرکت به‌سوی تحول اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

صالحی‌نیا ادامه داد: در پویشی که ترتیب داده شده علاقه‌مندان می‌توانند سوره مبارکه فجر را شناخته، در آیاتش تندبر کرده و آن را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه حفظ این سوره به ساحت شهدای کربلا تقدیم می‌شود، تصریح کرد: در این پویش ۷۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای ۷۲۰ نفر درنظر گرفته شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف خراسان‌شمالی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند عکس و فیلم خود را در حال حفظ کردن و تلاوت سوره گرفته و به شماره ۰۹۱۳۸۵۳۵۴۴۳ ارسال کنند.

صالحی نیا گفت: افراد باید عکس و فیلم‌هایی با موضوع سوره فجر در مسیر پیاده‌روی کربلا را با هشتک # قرار_ طلوع ارسال کنند. علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد ۱۱۴ به سامانه ۱۰۰۰۹۷ و یا ورود به سایت www.roselife.ir زیست بوم رز در این پویش شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha