تشکیل کمیته مستندسازی ستاد اربعین در صدا و سیمای لرستان
کد خبر: 3850500
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

تشکیل کمیته مستندسازی ستاد اربعین در صدا و سیمای لرستان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل صدا و سیمای لرستان با اشاره به تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی و مستندسازی ستاد اربعین در صدا و سیمای استان، گفت: در این زمینه در ایام اربعین گروهی به عراق اعزام شده‌اند که به‌صورت روزانه از موکب‌های لرستان در عراق گزارش تهیه می‌کنند.

شیرویبه گزارش ایکنا از لرستان، علی‎رضا شیروی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان، امروز چهارشنبه، بیست‌وچهارم مهرماه، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان لرستان، گفت: شورای فرهنگ عمومی یک شورای راهبردی و سیاست‌گذار است.

وی با اشاره به این‌که کتاب یکی‌ از اولویت‌های اصلی ماست، اظهار کرد: ما در رابطه با نمایشگاه کتاب می‌توانستیم رادیو نمایشگاه و ایستگاه تلویزیونی در نمایشگاه راه‌اندازی کنیم که متأسفانه به‌علت اطلاع‌رسانی ضعیف نتوانستیم این تمهیدات را اجرا کنیم.

شیروی با اشاره به این‌که ما مناسبت‌هایی داریم که جز فرهنگ مردم ما شده است مانند 14 آبان که روز فرهنگ عمومی است و صدا و سیما نیز این روز را مانند سال‌های گذشته پوشش خواهد داد.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان با اشاره به تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی و مستندسازی ستاد اربعین استان در صدا و سیمای لرستان، عنوان کرد: در این زمینه در ایام اربعین گروهی به عراق اعزام شده است که به‌صورت روزانه از موکب‌های لرستان در عراق گزارش تهیه می‌کنند و یک واحد دیگر نیز موکب‌های داخل استان را پوشش می‌دهد و رادیو موکب را راه‌اندازی کردیم، همچنین گروهی برای پوشش خبری موکب‌های لرستان به مرز مهران اعزام شده است.

وی با اشاره به رواج پدیده بیت‌الحسین در استان، اظهار کرد: در این طرح مردم به‌ویژه در شهرستان کوهدشت خانه‌های خود را دراختیار زوار اربعین قرار می‌دهند. 

انتهای پیام
captcha