اشتغال ۱۴۰۰ مددجوی کمیته امداد در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3850124
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
ملک‌پور اعلام کرد:

اشتغال ۱۴۰۰ مددجوی کمیته امداد در چهارمحال‌وبختیاری

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون زمینه اشتغال ۱۴۰۹ مددجوی کمیته امداد استان فراهم شده است.

علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با بیان اینکه طرح‌های اشتغال باهدف کمک به خودکفایی مددجویان اجرا می‌شود، اظهار کرد: از مجموع ۱۴۰۹ طرح اشتغال به اجرا درآمده، ۸۰۰ طرح توسط مددجویان در روستاها اجرا شده است.

وی با اشاره به اختصاص ۳۰ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان تسهیلات به طرح‌های اشتغالی، افزود: طرح‌های اشتغال توسط مددجویان به کارشناسان اشتغال این نهاد ارائه شد که پس از بررسی برای دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و یا بانک‌های طرف قرارداد معرفی می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: با اجرای طرح‌های اشتغال، نیازمندانی که قادر به انجام کار هستند اما به علت مشکلات مالی توانایی تأمین ابزار کسب‌وکار را ندارند با دریافت تسهیلات، زمینه اشتغال و خودکفایی خود و خانواده‌شان را فراهم می‌کنند.

ملک‌پور با اشاره به برگزاری دوره‌های کسب مهارت برای مددجویان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۴۲ نفر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام
captcha