هزار میلیارد تومان خسارت به سیل‌زدگان لرستانی پرداخت می‎شود
کد خبر: 3850117
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
تا هفته آینده؛

هزار میلیارد تومان خسارت به سیل‌زدگان لرستانی پرداخت می‎شود

گروه اجتماعی ــ معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: طی هفته آینده هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت‌های سیل لرستان پرداخت خواهد شد.

1000 میلیارد تومان خسارت سیل‌زدگان لرستان پرداخت می‎شودبه گزارش ایکنا از لرستان، حمیدرضا عدل، معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور امروز سه‎شنبه، بیست‌وسوم مهر در نشست شورای برنامه‌ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی لرستان در خرم‌آباد، گفت: طی هفته آینده هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت‌های سیل لرستان پرداخت خواهد شد.

وی با بیان این‌که بعد از وقوع سیل قرارگاه بازسازی به دستور رئیس‌جمهور ایجاد شد، افزود: تاکنون هشت هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بخش‌های مختلف اختصاص پیدا کرده است. همچنین پنج هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات هزینه‌ای و پنج هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات تملکی برای جبران خسارت‌های سیل اختصاص پیدا کرده است.

معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور با تأکید بر این‌که طی هفته آینده هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت‌های سیل در حوزه‌های کشاورزی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان پرداخت خواهد شد، افزود: برای جبران خسارت‌های سیل در حوزه کشاورزی کشور دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تصویب شده که از این میزان ۵۰ درصد تخصیص یافته است.

عدل افزود: برای حوزه بنیاد مسکن سه هزار میلیارد تومان به تصویب رسید که از این میزان ۹۳ درصد تخصیص پیدا کرد و برای حوزه راه هزار و ۵۰۰ میلیارد به تصویب رسید که ۸۰ درصد آن تخصیص یافته است.

وی گفت: همچنین برای حوزه زیرساخت‌های شهری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تصویب شد که از این میزان نیز ۵۰ درصد تاکنون تخصیص یافته است.

انتهای پیام
captcha