برگزاری جشنواره «دستاورد کانون‌های فرهنگی و تربیتی» در لرستان
کد خبر: 3850017
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

برگزاری جشنواره «دستاورد کانون‌های فرهنگی و تربیتی» در لرستان

گروه فرهنگی ــ سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان از برگزاری جشنواره استانی «دستاورد کانون‌های فرهنگی و تربیتی» در نیمه دوم آبان‌ماه امسال خبر داد.

برگزاری جشنواره «دستاورد کانون‌های فرهنگی و تربیتی» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت مؤمنی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان، امروز، بیست‌و‌سوم مهر در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جشنواره استانی «دستاورد کانون‌های فرهنگی و تربیتی»، گفت: کانون‌های فرهنگی و تربیتی با برگزاری برنامه‌های عمومی، انجمن‌ها و کارگاه‌های مهارت‌آموزی اهدافی از قبیل توانمندسازی افراد، تربیت شهروند حرفه‌ای و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان را دنبال می‌کنند.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی و تربیتی با استفاده از ابتکارات و ارائه برنامه‌های متنوع، آموزش مهارت‌های علمی، فرهنگی و هنری نسبت به ایجاد رشد کارآفرینی، مکملی مناسب برای تعلیم و تربیت هستند تا فراگیران را با قابلیت مهارت‌های فنی و اجتماعی آشنا کرده و در نهایت آن‌ها را به هدف اصلی یعنی تربیت یک شهروند مطلوب هدایت کنند‌.

مؤمنی اضافه کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی با استعانت از خداوند متعال و با همت ادارات آموزش و پرورش نواحی، شهرستان، مناطق و کانون‌ها جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان لرستان را در نیمه دوم آبان‌ماه امسال با حضور ۳۱ کانون در مرکز استان برگزار خواهد کرد و در این جشنواره دستاوردهای هنری، کارگاهی، فرهنگی، تولیدات محلی و ... را به مدت چهار روز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

انتهای پیام
captcha