برپایی ۶ ایستگاه بازرسی در لرستان برای امنیت زائران
کد خبر: 3849987
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

برپایی ۶ ایستگاه بازرسی در لرستان برای امنیت زائران

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی لرستان از حضور گسترده مأموران پلیس برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین خبر داد و افزود: برپایی شش ایستگاه ایست و بازرسی و به‌کارگیری گشت‌های خودرویی، موتورسوار و پیاده و تشکیل گروه‌های نظارتی از خدمات پلیس لرستان برای حفظ امنیت زوار اربعین است.

برپایی 6 ایستگاه ایست و بازرسی از سوی پلیس لرستان برای امنیت زائران اربعینبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد مهدیان‌نسب، فرمانده انتظامی استان، امروز، بیست و دوم مهر در جمع خبرنگاران در رابطه‌ با اقدامات پلیس در راستای تأمین امنیت زوار پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت:  پلیس لرستان از ابتدای ماه صفر در راستای تأمین نظم و امنیت زائران حسینی پیش‌بینی و تمهیدات لازم را انجام داده و در بخش‌های انتظامی، امنیتی و ترافیکی، در تمامی محور‌های مواصلاتی و محل‌های تردد و استقرار زوار را پوشش داده و در حال خدمات‌رسانی مضاعف هستند و بحمدالله رضایت‌مندی زائران را در بر داشته است.

وی همچنین از حضور گسترده مأموران پلیس برای خدمات‌رسانی به زائران خبر داد و افزود: زوار می‌توانند به ایستگاه‌های پلیس مراجعه و خدمات مورد نیاز که در چارچوب اختیارات و توانایی پلیس قرار دارد را دریافت کنند.

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: برپایی شش ایستگاه ایست و بازرسی و به‌کارگیری گشت‌های خودرویی، موتورسوار و پیاده و تشکیل گروه‌های نظارتی از دیگر خدمات پلیس لرستان برای حفظ امنیت زوار حسینی است که امیدواریم با یاری خداوند متعال هیچ مشکلی برای زائران نداشته باشیم.

مهدیان‌نسب همچنین با اشاره به نظارت مسیر‌های تردد زائران توسط مأموران پلیس راه و راهور، از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه حرکت و مواظب زائرانی که به‌صورت کاروانی در حال تردد هستند باشند و با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.

وی تأمین امنیت زائران اربعین را توفیق الهی و مایه افتخار پلیس دانست و در توصیه به زوار اربعین گفت: در صورت نیاز به حضور پلیس و مشاهده هرگونه مورد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرید.

انتهای پیام
captcha