برگزاری محافل انس با قرآن در موکب‌الحسین(ع) اوقاف لرستان
کد خبر: 3849723
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

برگزاری محافل انس با قرآن در موکب‌الحسین(ع) اوقاف لرستان

گروه فرهنگی ــ معاون اوقاف لرستان از اجرای برنامه‌های فرهنگی شامل نماز جماعت، کودک و نوجوان، محافل انس با قرآن، اجرای تواشیح، سخنرانی و عزاداری و برنامه‌های فرهنگی در موکب‌الحسین(ع) اوقاف لرستان در سامرا خبر داد.

برگزاری محافل انس با قرآن در موکب الحسین(ع) اوقاف لرستانحجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به توزیع هشت هزار پُرس غذا بین زائران اربعین در پنجمین روز فعالیت موکب اوقاف لرستان، گفت: در اربعین امسال حضور زائران در سامرا بی‌نظیر است و نسبت به سال گذشته افزایش زیادی داشته است.

وی با اشاره به این‌که موکب اوقاف لرستان با عنوان موکب‎الحسین(ع) در شهر سامرای عراق فعالیت دارد، افزود: موکب اوقاف لرستان نیز در کنار سایر موکب‌ها اقدام به پذیرایی از زائران در سه وعده صبحانه، نهار و شام و میان‌وعده می‌کند.

معاون اداره‌کل اوقاف لرستان با اشاره به خدمت‌رسانی به زائران اربعین، گفت: برنامه‌های فرهنگی شامل نماز جماعت، کودک و نوجوان، محافل انس با قرآن، اجرای تواشیح، سخنرانی و عزاداری و برنامه‌های فرهنگی دیگر در جنب موکب اوقاف لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha