بازسازی ۱۷۷۶ کلاس درس در مناطق سیل‌زده لرستان
کد خبر: 3849615
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

بازسازی ۱۷۷۶ کلاس درس در مناطق سیل‌زده لرستان

گروه اجتماعی ــ رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان گفت: اداره‌کل نوسازی مدارس لرستان با تعمیر یک‌هزار و ۷۷۶ کلاس درس در مناطق سیل‌زده و ساخت دو مدرسه در پلدختر و بخش معمولان، یک رکورد به یادماندنی از خود برجای گذاشت.

تعمیر ۱۷۷۶ کلاس درس در مناطق سیل‌زده لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز، یک‌شنبه، بیست‌ویکم مهرماه، با حضور رضوی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان، مدرسه شش کلاسه شهدای بانک مسکن در سایت مسکن مهر شهرستان الیگودرز افتتاح شد.

در این مراسم بهاروند، معاونت اجرایی نوسازی مدارس استان لرستان، گفت: ساخت مدارس در اقصی‌نقاط استان لرستان با هدف توازن فضاهای آموزشی و به‌تبع آن ایجاد عدالت آموزشی از اهداف اساسی سازمان نوسازی مدارس کشور است و با تلاش‌های مستمر و شبانه‌روزی کارکنان نوسازی مدارس شاهد افتتاح مدارس مستحکم، زیبا و ایمن در جای جای استان عزیزمان هستیم.

وی افزود: از قبل کمبودها و نارسایی‌های زیادی در بحث فضاهای آموزشی برای ما مانده است که تیم مدیریتی نوسازی مدارس و کارکنان این اداره تمام هم و غم خود را برای رفع این تنگناها به‌کار بسته است، که نمونه آن افتتاح ۳۱ پروژه با ۱۲۲ کلاس در ابتدای مهر و ایمن‌سازی سیستم‌های گرمایشی دو هزار و ۸۸۱ کلاس درس است.

در ادامه نیز محمدرضا رضوی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان نیز اظهار کرد: اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با تعمیر یک‌هزار و ۷۷۶ کلاس درس سیل‌زده و ساخت دو مدرسه بزرگ و زیبا در شهرستان پلدختر و بخش معمولان، یک رکورد به یادماندنی از خود برجای گذاشت.

وی افزود: این واحد آموزشی که با مشارکت بانک مسکن امروز شاهد افتتاح آن هستیم، پانزدهمین مدرسه‌ای است که توسط این بانک در استان ساخته شده است.

یادآور می‏‌شود، علاوه‌بر این واحد آموزشی، ساخت چهار مدرسه دیگر توسط بانک مسکن در دست اجراست و در اسرع‌وقت در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha