عرضه ۵۷ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان
کد خبر: 3849487
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

عرضه ۵۷ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد لرستان با اشاره به این‌که نمایشگاه کتاب لرستان تا ۲۵ مهرماه برپاست، گفت: ۱۹۰ غرفه این نمایشگاه در اختیار ۲۶۱ ناشر قرار گرفته و بیش از ۵۷ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است.

فتاییبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عصر شنبه، بیستم مهرماه، در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب استان در جمع خبرنگاران، برپایی نمایشگاه کتاب برای ششمین سال متوالی را نشانه توجه به فرهنگ دانست و گفت: کتاب پایه و مادر فرهنگ است، هیچ حوزه فرهنگی نیست که از کتاب ارتزاق نکند و کتاب مبدأ آفرینش تمدن‌هاست.

وی با اشاره به رویکردها و برنامه‌های در دستور کار در این نهاد، اظهار کرد: پیگیری حل مشکلات زیرساختی، تلاش برای هم‌افزایی دستگاه‌ها، استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی، انجمن‌ها و مؤسسات فرهنگی، قرآنی و دینی، تعامل سازنده با دیگر دستگاه‌ها به‌ویژه نماینده ولی‌فقیه در لرستان و استاندار لرستان، فرمانداران، ائمه جمعه و ... از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.

فتایی همچنین با تأکید بر پیگیری گسترش کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی و دینی، افزود: از همه صاحب‌نظران، فرهیختگان و اصحاب رسانه انتظار همراهی و مساعدت دارم.

مدیرکل ارشاد لرستان با اشاره به این‌که سیزدهمین نمایشگاه کتاب لرستان تا ۲۵ مهرماه برپا بوده و علاقه‌مندان از ساعت ۱۴ تا ۲۰ می‌توانند از آن بازدید کنند، اظهار کرد: ۱۹۰ غرفه این نمایشگاه در اختیار ۲۶۱ ناشر قرار گرفته و بیش‌ از ۵۷ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی گفت: بن خرید کتاب این نمایشگاه با ۲۰ درصد تخفیف ارائه شده و ناشران نیز به خریداران کتاب ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف می‌دهند.

انتهای پیام
captcha