حضور ۲۶۰ ناشر در سیزدهمین نمایشگاه کتاب لرستان
کد خبر: 3848968
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵

حضور ۲۶۰ ناشر در سیزدهمین نمایشگاه کتاب لرستان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد لرستان گفت: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان از ۲۰ تا ۲۵ مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های لرستان برگزار می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب لرستان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، عصر پنج‌شنبه، هجدهم مهر در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان با تاکید بر لزوم به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای حضور و استقبال مردم از نمایشگاه کتاب، اظهارکرد: تمهیدات لازم برای حضور دانش‌آموزان در نمایشگاه فراهم شده است.

وی با ذکر این مطلب که نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان از ۲۰ تا ۲۵ مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های لرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با حضور ۲۶۰ ناشر و در قالب ۱۹۰ غرفه برپا می‌شود.

فتایی با اشاره به این‌که امسال به‌دلیل مشکلات اقتصادی، جدای از بن بانک بن دیگری وجود ندارد، ادامه داد: مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان بن با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به این‌که دانشگاه لرستان هر روز یک سرویس از دانشجویان را برای بازدید از نمایشگاه کتاب جابجا خواهد کرد، افزود: تبلیغات در سطح دانشگاه‌های استان صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه نحوه حضور و همکاری دستگاه‌ها در کارگروه مصوب شده است، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها مدیران را به مشارکت در نمایشگاه کتاب به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی استان ترغیب کنند هر چند برخی دستگاه‌ها ظرفیت خود را برای اربعین به کار گرفته اند اما سعی می‌کنیم که از مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان استفاده کنیم.

فتایی به برگزاری برنامه‌های جانبی نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های مختلف و رونمایی از ۳۰ عنوان کتاب و همچنین جلسات نقد کتاب از مهم‌ترین برنامه‌های جانبی نمایشگاه کتاب لرستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به این‌که از برنامه‌ها و کارهای اصلی ارشاد کاهش تصدی‌گری است، خاطرنشان کرد: مطبوعات از دغدغه‌های ما بوده است کار مطبوعات باید وسط خانه مطبوعات انجام شود این در حالی‌است که کار مرمت و بهسازی تالار بهمن و شهید آوینی انجام خواهد شد.

گزارش تصویری نشست خبری مدیرکل ارشاد لرستان

انتهای پیام
captcha