مسابقه کتابخوانی «اشک‌‎ها و عبرت‌ها» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3848613
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵
به‌مناسبت اربعین حسینی؛

مسابقه کتابخوانی «اشک‌‎ها و عبرت‌ها» در لرستان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان از برگزاری دومین مسابقه کتابخوانی تحت‌عنوان «اشک‌‎ها و عبرت‌ها» به‌مناسبت اربعین حسینی در استان خبرداد.

مسابقه کتابخوانی «اشک‌‎ها و عبرت‌ها» در لرستان برگزار می‌شودمنصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری دومین مسابقه کتابخوانی تحت‌عنوان «اشک‌‎ها و عبرت‌ها» به‌مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و با همکاری معاونت قرآن و عترت و ستاد بزرگداشت اربعین حسینی، هم‌زمان با سراسر کشور در استان لرستان، خبر داد.
وی با اشاره به این‌که این مسابقه در روز چهارشنبه، یکم آبان‌ماه امسال از ساعت ۹ الی ۱۸ برگزار خواهد شد، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاهarbaeen.ghoran.ir و دریافت فایل الکترونیکی کتاب ‎«پس‌از پنجاه سال پژوهشی تازه پیرامون قیام امام حسین(ع)» نوشته سید جعفر شهیدی در این مسابقه شرکت کرده و از جوایز مادی و معنوی آن بهره‌مند شوند.
احمدی ادامه داد: علاوه‌بر جوایز، به افراد شاغل در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که نمره حدنصاب قبولی در این مسابقه را کسب کنند، گواهی‌نامه آموزشی باعنوان «مردم سالاری دینی» به مدت ۱۲ ساعت، اعطاء می‌شود.
وی یادآور شد: قرآن‌آموزان، کارکنان دولت و خانواده‌های آنان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha