برگزاری همایش «بانوی آب» در لرستان
کد خبر: 3848317
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱

برگزاری همایش «بانوی آب» در لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از برگزاری همایش «بانوی آب» آبان‌ماه امسال در استان خبرداد.

برگزاری همایش «بانوی آب» در لرستانحمیدرضا کرموند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری همایش «بانوی آب» طی آبان‌ماه سال‌جاری با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده استانداری لرستان خبرداد.
وی افزود: با توجه به تقویم ابلاغی از سوی شرکت مهندسی آبفا کشور و با هماهنگی انجام گرفته با حوزه بانوان استانداری در نظر داریم این همایش مهم را در نیمه اول آبان‌ماه برگزار کنیم.
کرموند ادامه داد: در نظر داریم از شرکت‌هایی که در زمینه تجهیزات نوین در حوزه مدیریت مصرف آب فعالیت دارند دعوت کنیم کمااینکه برگزاری کارگاه آموزشی بانوان خانه‌دار، برپایی نمایشگاه ویژه نوجوانان و سایر برنامه‌های جانبی ازجمله موضوعات این همایش است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اظهارکرد: شرکت آب و فاضلاب لرستان در حوزه آموزش همگانی برنامه‌های متنوعی در سطح استان و در طول سال برای جامعه هدف به‌ویژه نوجوانان و جوانان دارد که می‌توان به برنامه‌های نخستین واژه، کارگاه‌ها و مسابقات فرهنگی مانند نقاشی اشاره کرد.
کرم‌وند در پایان به سایر برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: موضوع آشنایی بیش‌از هزار روحانی با فرهنگ صحیح مصرف آب جهت بیان در مراسم‌های مذهبی، آموزش بیش‌ازپنج هزار دانش‌آموز با فرهنگ صحیح صرفه‎جویی در مصرف آب و آموزش بیش‌از هزار خانم خانه‌دار از دیگر برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب است.

انتهای پیام
captcha