اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در دانشگاه‌های لرستان
کد خبر: 3846594
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در دانشگاه‌های لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ با هدف ترویج و تقویت هرچه بیشتر آموزش قرآن و مفاهیم قرآنی طرح «دوشنبه‎های قرآنی» در دانشگاه‌های لرستان اجرا می‎شود.

اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در دانشگاه‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان، سه‌شنبه، نهم مهرماه به ریاست حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مسئول دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، تشکیل شد.

در این نشست که در محل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان تشکیل شد، معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان حضور داشتند.

حاضران در نشست، گزارش‌های کاری و عملکردی خود را در رابطه با تقویت برنامه‌های قرآن و عترت در سطح دانشگاه‌های استان، بیان کردند.

ازجمله موضوعات مطرح شده در این نشست، موضوع «دوشنبه‌های قرآنی» بود که مسئولان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان، شرح عملکرد در این زمینه را بیان کردند.

در این نشست که حجت‌الاسلام امین فاطمی‌نیک، معاون دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان و حجت‌الاسلام حسین فلاحی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، آموزش‌های لازم در رابطه با سبک زندگی اسلامی، اقدامات انجام شده در راستای آموزش تلاوت و تفسیر قرآن‌کریم، از جمله موضوعاتی بود که در این نشست، مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

حجت‌الاسلام قدرتی در این نشست، گفت: سبک زندگی اسلامی، سبک زندگی براساس آموزه‌های قرآنی است که باید جهت آموزش و ترویج این سبک به نسل جوان به‌ویژه دانشجویان، اقدامات انجام شده را تقویت کرد و گسترش داد.

انتهای پیام
captcha