دارالقرآن اهل‌بیت(ع) خمینی‌شهر موسسه‌ای بی‌نظیر است
کد خبر: 3846198
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

دارالقرآن اهل‌بیت(ع) خمینی‌شهر موسسه‌ای بی‌نظیر است

گروه فعالیت‌های قرآنی - رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: موسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) با داشتن تنوع موضوعات مختلف قرآنی در تمام اقشار نونهال، نوجوان، جوان و سالمندان بی‌نظیر است.

دارالقران اهل‌بیت(ع) خمینی‌شهر موسسه‌ای بی‌نظیر است

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی، رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ضمن بازدید از موسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) شهرستان خمینی شهر بیان کرد: با توجه به اینکه از موسسات مختلفی در کشور بازدید داشته‌ام و هر کدام از آنها در زمینه‌ای موفق بوده‌اند، اما آنچه در فعالیت‌های موسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) می‌بینم تنوع موضوعات مختلف قرآنی در تمام اقشار نونهال، نوجوان، جوان و سالمندان بوده که در کشور بی نظیر است.
وی در مورد امکانات فیزیکی و استاندارد کلاس‌های موسسه افزود: اگر در تمدن اسلامی شاهد هستیم که استان اصفهان نصف جهان است به دلیل بنا، قدمت، شکوه و عظمت آن است و در مورد بنای موسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) با داشتن امکانات فیزیکی و کلاس‌های استاندارد می‌توان گفت بی‌شک این موسسه یکی از بزرگترین موسسات قرآنی کشور در حال حاضر است.
حسینی، آمادگی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور را در زمینه‌های مختلف به موسسه دارالقران اهل‌بیت(ع) در زمینه‌های مشاوره، آسیب شناسی، اعزام کارشناسان فنی، اجرای برنامه‌های مشترک، استفاده از ظرفیت اردوگاه‌های کشوری، اعزام به سفرهای زیارتی و... اعلام کرد.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha