5هزار نفر به خانواده نیکوکاران البرزی اضافه شد
کد خبر: 3845350
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

5هزار نفر به خانواده نیکوکاران البرزی اضافه شد

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با قدردانی از همراهی و همکاری نیکوکاران با این نهاد گفت: پنج هزار نیکوکار جدید به جمع حامیان ایتام این استان پیوستند.

5هزار نفر به خانواده نیکوکاران البرزی اضافه شد

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز درگفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه پنج هزار نیکوکار جدید به جمع حامیان ایتام این استان پیوستند، اظهارکرد: این نیکوکاران امسال دراجرای طرح اکرام ایتام و محسنین به مجموعه حامیان ایتام استان اضافه شدند.
وی ادامه داد: در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت‌ اختصاصی وجوه اهدایی را به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند و با اضافه شدن این پنج هزار نیکوکار در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین خدمات بهتر و بیشتری را به ایتام خواهیم داشت.
محمدی‌فرد با تأکید بر اینکه عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است گفت: ایتام و فرزندان محسنین در اثر حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از این ایتام در زمینه‌های رتبه‌های برتر کنکور سراسری، قهرمانی رشته‌های ورزشی کاراته، ژیمناستیک، فوتبال آمریکایی، کارگردانی تلویزیون، شعر، تألیف کتاب و رمان نویسی و حفظ قرآن به موفقیت رسیده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد البرز با دعوت از خیران برای برآورده کردن آرزوهای ایتام در سامانه آرزوها به آدرسHamiarezooha.ir یادآور شد: در طول سال مردم نیکوکار می‌توانند با حضور در واحدهای طرح اکرام ایتام و محسنین دفاتر این نهاد در شهرهای استان البرز و یا تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ در این طرح ثبت‌نام و شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود را نیز دریافت کنند.
وی استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی را درگرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار دانست و گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی کمیته امداد و تنوع نیازهای جامعه هدف این نهاد، از خیران می‌خواهیم برای رفع مشکلات خانوارهای مددجو کمیته امداد را یاری و از نزدیک ضمن نظارت بر نحوه هزینه کرد وجوه اثرات کار خیر خود را مشاهده کنند.
انتهای پیام

captcha