حضور 7 لرستانی در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن اوقاف
کد خبر: 3844892
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۹

حضور 7 لرستانی در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره قرآنی اوقاف لرستان از حضور هفت لرستانی شامل شش بانو و یک آقا در مرحله نهایی چهل‌ و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم به میزبانی استان اصفهان خبرداد.

مسابقات سراسری اوقافمحمدتقی دریکوندی، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری مرحله نهایی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن‌کریم از پنجم مهرماه جاری به میزبانی استان اصفهان، گفت: مرحله نهایی این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان از ششم لغایت 19 مهرماه، در اصفهان برگزار خواهد شد که لرستان در این دوره هفت نماینده خواهد داشت.
وی با اشاره به این‌که در بخش بانوان که از یازدهم مهرماه آغاز خواهد شد، شش نفر از استان لرستان به این مسابقات اعزام می‌شوند، ادامه داد: در رشته حفظ 10 جزء بهاره امیدزاده، حفظ 20 جزء بتول عبدالرحیمی، حفظ کل ثریا مهدی‌نژاد، رشته ترتیل  مریم ولیزاده و در رشته قرائت سرکار خدیجه بیرانوند نخبگان قرآنی لرستان هستند که در این مسابقات حضور خواهند داشت.
دریکوندی تصریح کرد: در بخش آقایان نیز که مسابقات آن‌ها از ششم مهرماه آغار می‌شود، رضا رحیمی در رشته حفظ 20 جزء قرآن‌کریم، به‌عنوان نماینده لرستان حضور خواهد داشت.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، خاطرنشان کرد: چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن‌کریم، خردادماه امسال از مرحله شهرستانی آغاز شد که نفرات برتر آن به مسایقات استانی راه پیدا کردند و پس‌از رقابت در مرحله استانی نفرات برتر به مسابقات کشوری که هفته آینده در اصفهان برگزار می‌شود، راه پیدا نمودند.
انتهای پیام

captcha