گسترش تفکر انقلاب با نام جبهه مقاومت در جهان
کد خبر: 3843394
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

گسترش تفکر انقلاب با نام جبهه مقاومت در جهان

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه عاشورا گفت: تفکر انقلابی مردم ایران با نام جهبه مقاومت هر روز در حال جهانی شدن است.

گسترش تفکر انقلاب با نام جبهه مقاومت در جهان

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، عصر روز پنجشنبه، 28 شهریورماه در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه مراغه، گفت: در نتیجه مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر استکبار، کشورمان از قدرت‌های نظامی در جهان است.

وی اضافه کرد: مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان و کشورهای منطقه برای ایستادن در برابر کشورهای قلدر از جمله آمریکا و صهیونیست‌های چشم به انقلاب اسلامی ایران دارند و از آن الگو می‌گیرند.

به گفته فرمانده سپاه عاشورا، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز پرچمدار جبهه مقاومت و فرمانده مسلمانان مظلوم در جهان است.

وی با بیان اینکه تسلیم شدن در برابر قدرت‌های زور گو در قاموس مردم انقلابی ایران جایی ندارد افزود: برای رسیدن به قله های پیروزی راه را با روحیه انقلابی و انگیزه الهی ادامه خواهیم داد.

سردار خرم بیان کرد: وحدت انقلابی مردم ایران مایه شکست قدرت‌های استکباری و الگویی برای مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی به وجود آمده از نبود مدیریت اجرایی در کشور افزود: در حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، کشور نیازمند تغییر و تحول اساسی است.

فرمانده سپاه عاشورا با شاره به آغاز حرکت انقلابی در قوه قضائیه برای مقابله با مفاسد اقتصادی افزود: مبارزه با مفسدان اقتصادی رویکرد جدید کشور برای کوتاه کردن دست آنها از بیت المال است.

سردار خرم گفت: پاسداران انقلاب تاپای جان از ارزشهای انقلاب محافظت و پاسداری خواهند کرد و پاسداران در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور خدمتگذار مردم هستند.

در این مراسم سرهنگ سعید رشیدی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه مراغه معرفی و از تلاش های چهار ساله سرهنگ رضا سامی تجلیل و قدر دانی شد.

انتهای پیام

captcha