بازتولید ارزش‌های دفاع مقدس در نظام آموزشی تقویت شود
کد خبر: 3843178
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

بازتولید ارزش‌های دفاع مقدس در نظام آموزشی تقویت شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، با اشاره به این‌که دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، باعث تثبیت انقلاب اسلامی شد، بیان کرد: موضوع بازتولید ارزش‎های دوران دفاع مقدس، یک موضوع مهم و اساسی است که باید در نظام آموزشی ما، بیشتر از گذشته، تقویت شود.

بازتولید ارزش‌های دفاع مقدس در نظام آموزشی تقویت شودبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، چهارشنبه، 27 شهریورماه، در نشست هم‌اندیشی درس آشنایی با دفاع مقدس، گفت: فرهنگ ایثار، فداکاری، مقاومت و شهادت، یک فرهنگ استراتژیک و هویت‌ساز برای کشور ماست.

وی با اشاره به این‌که دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، باعث تثبیت انقلاب اسلامی شد، خاطرنشان کرد: موضوع بازتولید ارزش‎های دوران دفاع مقدس، یک موضوع مهم و اساسی است که باید در نظام آموزشی ما، بیشتر از گذشته، تقویت شود.

ناصرپور اضاقه کرد: شهیدان از نظر فرهنگی، تربیتی و فکری، برای همه ما، هویت ساز هستند و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان، همواره باید تداوم داشته باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به این‌که یکی‌از ابزارهای مهم و اثرگذار برای انتقال ارزش‎های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی هستند، ادامه داد: خوشبختانه، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر عزیزی، همیشه، یک پای ثابت کار و تلاش در این مسیر بوده است و از تلاش‎های ایشان، قدردانی می‎کنم.

وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران، به برکت ارزش‎های انقلاب اسلامی، در سطح محیط بین الملل، در یک جایگاه اقتدارآمیز قرار دارد و این، گویای استقلال کشور است که یک دستاورد بسیار بزرگ برای ملت ما، محسوب می‎شود.

ناصرپور تأکید کرد: هیچ‎گاه نباید ارزش‎های ایثار، شهادت و مقاومت تضعیف و کم رنگ شوند؛ زیرا کم رنگ شدن این ارزش‎ها، عامل بسیاری از ناهنجاری‎ها و آسیب‎ها خواهد بود.
انتهای پیام

captcha