آغاز ثبت‌نام دوره‌های تخصصی تربیت مربی قرآن در فارس
کد خبر: 3842238
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

آغاز ثبت‌نام دوره‌های تخصصی تربیت مربی قرآن در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تخصصی تربیت مربی قرآن در رشته‌های حفظ، تجوید و روخوانی و روان‌خوانی قرآن در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه یكی از رسالت‌های سازمان اوقاف تقویت فعالیت‌های قرآنی در جامعه است، گفت: در این راستا یكی از برنامه‌های ما برگزاری دوره‌های تربیت مربی تخصصی در رشته‌های مختلف قرآنی است.

وی از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تربیت مربی تخصصی قرآن در سال جاری در این استان خبر داد و افزود: این دوره‌ها در رشته‌های مختلف حفظ، تجوید، روخوانی و روان‌خوانی قرآن كریم برپا می‌شوند.

موسوی با اشاره به شرایط ثبت‌نام در دوره تربیت مربی حفظ قرآن گفت: تسلط و حفظ 5 جزء از قرآن كه البته حفظ ترتیبی ضروری نیست، قبولی در آزمون، حداقل سن 18 سال از جمله شرایط شركت در این دوره است.

مدیركل اوقاف فارس همچنین به شرایط ثبت‌نام در دوره تربیت مربی حفظ موضوعی قرآن اشاره كرد و گفت: تسلط و حفظ 5 جزء قرآن كه در اینجا هم حفظ ترتیبی ضروری نیست، قبولی در آزمون كتبی از كتاب «با قرآن خوشبخت شوید» و حداقل سن 18 سال از جمله شرایط شركت در این دوره هستند.

وی خواندن سوره طلاق بصورت ترتیل و ارسال فایل صوتی از طریق سروش به شماره ۰۹۳۳۵۴۲۷۶۸۱، حداقل سن ۱۸ سال،‌ قبولی در آزمون کتبی از كتاب آموزش قرائت قرآن 1 را از شرایط شركت در دوره‌های تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن كریم اعلام كرد.

به گفته موسوی، خواندن سوره قمر به‌صورت ترتیل و ارسال فایل صوتی از طریق سروش به شماره ۰۹۳۳۵۴۲۷۶۸۱، حداقل سن ۱۸ سال و قبولی در آزمون کتبی از كتاب «تحسین التلاوه» نیز از شرایط شركت در دوره تربیت مربی تجوید قرآن است.

وی با بیان اینكه علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام مشخصات خود را به شماره تلفن ۰۹۳۳۵۴۲۷۶۸۱ در پیام رسان سروش ارسال كنند، گفت: آخرین مهلت نام‌نویسی در این دوره‌ها پایان مهرماه امسال است.

مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس در پایان زمان برگزاری آزمون‌های كتبی جهت شركت در این دوره‌ها را نیمه دوم آبان‌ماه و زمان برگزاری دوره‌ها را آذرماه امسال اعلام كرد.
انتهای پیام

captcha