آغاز ثبت‌نام آزمون حفظ قرآن و نهج‌البلاغه طلاب سراسر کشور
کد خبر: 3841899
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
مدیریت قرآن و حدیث حوزه علمیه خبر داد:

آغاز ثبت‌نام آزمون حفظ قرآن و نهج‌البلاغه طلاب سراسر کشور

گروه حوزه‌های علمیه - مدیر قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه گفت: ثبت‌نام آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه از 17 شهریورماه شروع شده و در روز جمعه، 5 مهرماه، از ساعت 9 صبح به صورت همزمان در مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیر قرآن و نهچ‌البلاغه حوزه

حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی، مدیر قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه، امروز در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری سراسری آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه گفت: ثبت‌نام این آزمون از مورخ 17 شهریورماه شروع شده و در روز جمعه، 5 مهرماه، از ساعت 9 صبح به صورت همزمان در مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: شرکت‌کنندگان در آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج البلاغه در دو بخش کتبی (حفظ و ترجمه و مفاهیم) و شفاهی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

مدیر قرآن و حدیث ضمن تأکید بر لزوم مطالعه دقیق آیین‌نامه آزمون اضافه کرد: طلابی که در آزمون کتبی نمره 85 و بالاتر از آن را کسب کنند از شرکت در آزمون شفاهی معاف خواهند بود.

حسینی در ادامه از آزمون حفظ قرآن و نهج‌البلاغه به عنوان یکی از بزرگترین همایش‌های قرآنی حوزه‌های علمیه یاد کرد و گفت: ان‌شاءالله با عنایت بزرگان و مسئولان حوزه شاهد حضور بیش از پیش طلاب در عرصه‌های قرآنی باشیم تا بتوانیم بخشی از مطالبات مقام معظم رهبری مدظله در بخش قرآن و حدیث را محقق کنیم.

استاد حوزه علمیه قم گفت: نتایج آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه 15 روز بعد از برگزاری آزمون از طریق سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه و کانال مدیریت قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه در پیام رسان ایتا با نام mqh114 قابل مشاهده است.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه شرایط ثبت‌نام و آیین‌نامه آزمون به نشانی‌های tahzib.ismc.ir/uploads/aeinnameh98.pdf و login.ismc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha