2 هزار زائر اولی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند
کد خبر: 3839822
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
از سوی دارالقرآن‌ اهل‌بیت(ع) خمینی‌شهر؛

2 هزار زائر اولی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ همزمان با اربعین حسینی، دو هزار زائر اولی از سوی دارالقرآن اهل‌بیت‌(ع) خمینی‌شهر از طریق مرز زمینی به زیارت اربعین مشرف می‌شوند.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، مؤسسه دارالقران اهل‌بیت(ع) خمینی‌شهر اصفهان در نظر دارد طی ایام اربعین حسینی حدود دو هزار نفر از زائر اولی‌ها را به صورت رایگان به عتبات عالیات اعزام کند.
بنابر گفته حجت‌الاسلام حمیدرضا قربانیان، مدیر دارالقرآن اهل‌بیت‌(ع) «این تعداد در قالب 40 اتوبوس از دارالقرآن راهی مرز مهران خواهند شد. همچنین طی برنامه‌ریزی انجام شده طی این سفر به 110نفر از زائران کاروان که سوره فجر را حفظ کنند به قید قرعه جوایزی چون سفر زیارتی مشهد مقدس، قم و جمکران و جوایز دیگر اعطا می‌شود».
یادآور می‌شود، زائران در مرز مهران در موکب انصارالمهدی(عج) خمینی‌شهر استراحت خواهند کرد. همچنین این کاروان 19مهرماه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
یادآور می‌شود، زائر اولی‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند و سپس برای طی ادامه مراحل به مؤسسه دارالقران اهل‌بیت(ع) واقع در خمینی‌شهر اصفهان، بلوار منتظری، نبش کوچه ۸۶ مراجعه کنند یا با شماره 03133615030 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha