برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرهای لرستان
کد خبر: 3839315
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرهای لرستان

گروه فرهنگی ـ مشاور در امور پیشکسوتان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در هفتم مهر امسال در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: همایش پیشکسوتان دفاع مقدس علاوه‌بر مرکز استان در سایر شهرها نیز برگزار می‌شود.

ببه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا معتمدی، مشاور در امور پیشکسوتان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان یک‎شنبه، دهم شهریور در دیدار با سید موسی خادمی، استاندار لرستان با تأکید بر لزوم نشر و ترویج ارزش‌ها، اظهارکرد: اگر امروز نام حضرت ابوالفضل(ع) زنده است به‌خاطر حادثه علقمه و رشادت‌های آن حضرت در آن حادثه است.
وی با بیان این‌که قوم لر همواره به سلحشوری و حماسه‌آفرینی معروف بوده است، افزود: شجاعت، شهامت و دلاوری لرها همواره زبانزد همگان است و در دوران دفاع مقدس لرها همواره پیشگام بوده‌اند و هیچ‌گاه در مقابل دشمن عقب‌نشینی نکردند.
معتمدی با بیان اسامی برخی از رزمندگان و شهدای شاخص و رزمندگان لرستانی مانند امیراسکندر بیرانوند، غضنفر آذرفر و شهید شاه‌مراد نقدی، گفت: شهید هاشمی‌نسب در دوران دفاع مقدس در نبرد تن به تن 11 نفر از نیروهای دشمن را به درک واصل کرد.
مشاور پیشکسوتان دفاع مقدس لرستان در ادامه سخنان خود به برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در هفتم مهر امسال در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: همایش پیشکسوتان دفاع مقدس علاوه‌بر مرکز استان در سایر شهرها نیز برگزار می‌شود.
وی گفت: اگر شهدا و رزمندگان نبودند، امروز این امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران وجود نداشت و هر زمانی که نیاز باشد پیشکسوتان دفاع مقدس با تمام وجود در صحنه هستند.

انتهای پیام

captcha