۳۵۰ یزدی در مسابقات قرآن قوه قضائیه شرکت کردند
کد خبر: 3838704
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

۳۵۰ یزدی در مسابقات قرآن قوه قضائیه شرکت کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی دادگستری یزد گفت: بیش از ۳۵۰ نفر از کارکنان دادگستری و دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه همراه با خانواده در مسابقات قرآن قوه قضائیه شرکت کردند.

350 یزدی در مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه شرکت کردندبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری استان یزد صبح امروز، 9 شهریورماه در آیین اختتامیه مسابقات قرآن کریم دستگاه قضایی استان یزد، بیان کرد: بیش از 350 نفر از کارکنان دادگستری و دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه همراه با خانواده در مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه شرکت کردند.

وی ادامه داد: از تعداد 357 شرکت‌کننده، 213 نفر کارمند قضایی و اداری و 144 نفر را خانواده کارمندان تشکیل می‌دهند که 65 نفر زیر 16 سال و 292 نفر بزرگسال در این مسابقات شرکت کردند.

معاون فرهنگی دادگستری یزد از حضور 178 بانو و 179 آقا در مسابقات قرآن خبر داد و گفت: این تعداد متسابق قرآنی در رشته‌های درک مفاهیم، حفظ موضوعی، قرائت، ترتیل، حفظ قرآن و اذان شرکت کردند.

عرشیان بیان کرد: مسابقات قرآن تنها بهانه‌ای برای انس و مجالست بیشتر با قرآن است تا تعالیم این کتاب انسان‌ساز، انیس مسیر زندگیمان شود.

معاون فرهنگی دادگستری یزد، حضور متسابقان قرآنی را مغتنم شمرد و گفت: برنامه‌ریزی برای مسابقات و حضور متسابقان و شور هیجان قرآنی حاکم، تلاشی جهت اعتلای قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه به‌منظور رشد و تعالی کارکنان دستگاه قضایی است.

انتهای پیام

captcha