تعداد حافظان کل قرآن بیت‌الاحزان به 2200 نفر رسید
کد خبر: 3838429
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

تعداد حافظان کل قرآن بیت‌الاحزان به 2200 نفر رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با بیان اینکه در جشنواره ملی «جبرئیل امین» 243 حافظ کل قرآن تجلیل می‌شوند، گفت: با این تعداد حافظان قرآن، تعداد حافظان کل قرآن بیت‌الاحزان به 2 هزار و 200 نفر می‌رسد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) امروز، 7 شهریورماه در جشنواره ملی «جبرئیل امین» که هم اکنون در تالار حافظ شیراز در حال برگزاری است، گفت: امسال هجدهمین جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم را برگزار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه مؤسسه بیت‌الاحزان 23 سال است که فعالیت می‌کند، افزود: این مؤسسه از سال 81 جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن را به صورت هر ساله برگزار می‌کند.
شاهسونی با اشاره به جشنواره امروز گفت: در جشنواره هجدهم، 243 حافظ کل قرآن کریم از 26 استان کشور و 4 کشور خارجی عراق، پاکستان، هند و افغانستان تجلیل می‌شوند.
وی با بیان اینکه با این تعداد حافظان قرآن، تعداد حافظان کل قرآن بیت‌الاحزان به 2 هزار و 200 نفر می‌رسد، گفت: کوچکترین حافظ کل قرآن جشنواره امسال 11 سال و مسن‌ترین حافظ کل قرآن 59 سال است که در این جشنواره تجلیل می شوند
عضو بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن در پایان گفت: مؤسسه بیت‌الاحزان با کمک خیران و برخی از ادارات و ارگان‌ها از جمله وزارت ارشاد، سازمان اوقاف و سازمان بسیج دارد به فعالیت خود ادامه می‌دهد و امیدواریم در آینده شاهد تربیت حافظان بیشتری از قرآن باشیم.
انتهای پیام

captcha