دیدار اعضای سازمان بسیج سازندگی لرستان با آیت‌الله میرعمادی
کد خبر: 3837840
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

دیدار اعضای سازمان بسیج سازندگی لرستان با آیت‌الله میرعمادی

گروه اجتماعی ــ اعضای مجمع و شورای سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان دوشنبه، چهارم شهریور با آیت‌الله میرعمادی دیدار کردند.

به گزارش ایکنا از لرستان، اعضای مجمع و شورای سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان دوشنبه، چهارم شهریورماه به‌همراه علی بیرانوند، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان و ضرغام پرنیان، رئیس مجمع گروه‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان با آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد دیدار کردند.

آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این دیدار با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران گام اول خود را برداشت، تصریح کرد: گام اول با شروع انقلابی و روحیه جهادی شروع شد اما به‌تدریج این روحیه کم‌رنگ شد کمااینکه در گام اول نظام و استقلال ما تثبیت شد اما گام دوم نیازمند حرکت جدیدی است.

وی با ذکر این مطلب که روحیه جهادی اول پیروی انقلاب در گام دوم باید برداشته شود و رهبری این روحیه را در جوانان و در گروه‌های جهادی دیده است، بیان کرد: کار اردوهای جهادی مورد توجه خاص مقام معظم رهبری است در تداوم انقلاب باید با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی حرکت کنیم البته مسئله مدیریت انقلابی مغفول مانده است که باید به آن توجه بیشتر شود.

captcha