جای خالی اردوهای جهادی در صدا و سیما
کد خبر: 3837782
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

جای خالی اردوهای جهادی در صدا و سیما

گروه فرهنگی ــ رئیس مجمع گروه‌های جهادی لرستان بر تبدیل شدن گفتمان جهادی به گفتمان غالب جامعه تأکید کرد و افزود: در صدا و سیما جای اردوهای جهادی و بچه‌های جهادی خالی است.

جای خالی اردوهای جهادی در صدا و سیمابه گزارش ایکنا از لرستان، ضرغام پرنیان، رئیس مجمع گروه‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان، دوشنبه، چهارم شهریور در دیدار مجمع و شورای جهادی بسیج سازندگی سپاه لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد که در خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: موضوع‌گیری آیت‌الله میرعمادی در ستاد تنظیم بازار لرستان نشان از نگاه جهادی ایشان است.

وی با ذکر این مطلب که رهبری بر افزایش گروهای جهادی و رونق کار جهادی تاکید دارند، خطاب به آیت‌الله میرعمادی گفت: در دیدارهایی که با رهبر معظم انقلاب دارید سلام بچه‌های جهادی لرستان را به محضر رهبر معظم انقلاب اعلام کنید.

پرنیان با اشاره به این‌که عده‌ای در مدیریت کشور با بی‌عرضگی موجب فاصله‌بخشی از جامعه با نظام شدند، ادامه داد: گروه‌های جهادی امید را در مردم ایجاد کردند که نمونه آن در سیل پلدختر بود که بسیجیان گِل و لای خانه‌ها را خالی کردند.

رئیس مجمع گروه‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان با اشاره به این‌که برخی مسئولان نتوانستند مرغ را از چهار هزار مدیریت کنند، ادامه داد: پیام ۹ ماده‌ای مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی بیان کننده این مطلب است که معظم‌له در گام دوم انقلاب به بچه‌های جهادی دل بسته است.

وی با ذکر این مطلب که گفتمان جهادی باید به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود، ادامه داد: بازاری ما، وزیر ما و رئیس جمهوری ما باید جهادی فکر کند.

پرنیان با اشاره به این‌که مجمع گروه‌های جهادی نیاز به حمایت سپاه‌های استان دارد، ادامه داد: یازده هزار گروه جهادی در سطح کشور فعالیت دارند این در حالی‌است که جلوگیری از موازی‌کاری در کارهای جهادی از اهداف تشکیل مجمع گروه‌های جهادی است.

پرنیان با اشاره به این‌ که جای گفتمان جهادی و بچه‌های جهادی در صداوسیما خالی است‌، اضافه کرد: در جریان اردوهای جهادی بخش اعظمی از بچه‌های جهادی دچار آسیب می‌شوند اما هیچ نهادی آن‌ها را حمایت نمی‌کند.

انتهای پیام

captcha