مسئولان قضایی در مبارزه با فساد برخورد قاطعانه داشته باشند
کد خبر: 3833656
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

مسئولان قضایی در مبارزه با فساد برخورد قاطعانه داشته باشند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت خرم‌آباد از اقدامات خوب و قاطعانه دستگاه قضایی کشور در برخورد با مفاسد حمایت کرد و گفت: در لرستان نیز انتظار داریم مسئولان قضایی در مبارزه با فساد برخورد قاطعانه داشته باشند.

مسئولان قضایی در مبارزه با فساد برخورد قاطعانه داشته باشندبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، امام جمعه موقت خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: افراد باید به نیکی به پدر و مادر و وفای به عهد توجه داشته باشد.

وی افزود: دو عید مهم در ماه ذی‌الحجه قرار گرفته است و پیامبراعظم(ص) در این زمینه فرمودند روز غدیر خم برترین عیدهای من است، افزود: عید غدیر عید بزرگ ولایت وعید قربان، عید رها شدن از نفس و شکوفایی ایمان و یقین انسان است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان این‌که ماه ذی‌الحجه، ماه خودسازی، راز و نیاز است، در این راستا از نماز، دعا و ... در این ماه غلفت نشود، اضافه کرد: انجام اعمال ویژه روز عرفه بسیار اهمیت دارد و پُر فضیلت است و می‌طلبد در روز عرفه از دعای امام حسین(ع) بهره ببریم، اعتراف به گناهان کرده و از خدا طلب آمرزش کنیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی جوانان افزود: جوانان ما با تلاش و پشتکار خود جواب تمام فتنه‌انگیزی‌های آمریکا را خواهند داد.

حیات‌الغیب به دیدار جوانان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند جوانی که خود را نخبه حساب می‌کند باید با تفکر و موضع انقلابی و مبتنی‌بر اسلام عزیز باشد.

وی با اشاره به جدیدترین دستاوردهای سپاه پاسداران در شرایط تحریم، خاطرنشان کرد: همه باید اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم. قرارگاه سازندگی سپاه توانست در شرایط تحریم به صادرات بنزین برسد و توانایی داخلی را نشان دهد.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در ادامه از اقدامات خوب و قاطعانه دستگاه قضایی کشور در برخورد با مفاسد حمایت کرد و گفت: در لرستان نیز انتظار داریم مسئولان قضایی در مبارزه با فساد برخورد قاطعانه داشته باشند.


انتهای پیام

captcha