اعزام ۱۸۰۰ مددجوی زائراولی لرستان به مشهد مقدس
کد خبر: 3829009
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

اعزام ۱۸۰۰ مددجوی زائراولی لرستان به مشهد مقدس

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان این‌که اردو‌های زیارتی با اولویت مددجویان زائراولی انجام می‌شود، گفت: اردو‌های زیارتی با اعزام ۱۸۰۰ نفر در طی سال و به‌صورت یک‌هفته‌ای و با رعایت ضوابط استاندارد به‌صورت رایگان از محل سکونت تا مشهد مقدس انجام می‌شود.

اعزام 1800 مددجوی زائر اولی لرستان به مشهد مقدسبه گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان، امروز، 30 تیرماه در جمع خبرنگاران، گفت: یکی‌از شیوه‌های آموزشی در راستای توانمندسازی اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی برگزاری اردوهای تخصصی و زیارتی است.

وی با بیان این‌که امسال یک‌هزار و 800 نفر از مددجویان تحت پوشش در قالب اردو به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، افزود: اردوهای اعزامی براساس مخاطبان در گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی(مادران و دختران) بوده و به‌صورت تفکیکی در مراکز فرهنگی ـ تربیتی وابسته به این نهاد حضور پیدا می‌کنند؛ این افراد علاوه‌ بر زیارت بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) از برنامه‌های ویژه فرهنگی ـ آموزشی نیز بهره‌مند ‌می‌شوند.

محمدی با بیان این‌که اردوهای زیارتی با اولویت مددجویان زائراولی انجام می‌شود، اظهار کرد: اردوهای زیارتی به‌صورت یک هفته‌ای و با رعایت ضوابط استاندارد به‌صورت رایگان از محل سکونت تا مشهد مقدس انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به اینکه هزینه اعزام مددجویان، یک میلیارد تومان است که این هزینه‌ با مشارکت خیران و کمیته امداد تأمین‌ شده است، گفت: نیکوکاران و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با استفاده از کد #066*8877* در اقصی نقاط کشور با انتخاب گزینه شوق زیارت در امر اعزام مددجویانی که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) نرفته‌اند، مشارکت کنند.

انتهای پیام

captcha