فعالیت ۸۰۰ مرکز «تلاوت نور» در مساجد لرستان
کد خبر: 3828340
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

فعالیت ۸۰۰ مرکز «تلاوت نور» در مساجد لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان با اشاره به فعالیت ۸۰۰ مرکز طرح «تلاوت نور» و ۲۶ خانه نور در مساجد لرستان، گفت: در استان لرستان تعداد ۴۰۰ کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در استان لرستان فعالیت دارند.

فعالیت ۸۰۰ مرکز «تلاوت نور» در مساجد لرستانمحمد ابدالی‎پور، مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در رابطه‌ با فعالیت‌های کانون‌های مساجد لرستان در ایام تابستان، گفت: در استان لرستان ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان لرستان فعالیت دارند که این کانون‌ها برای اوقات فراغت تابستان برنامه‌های مختلف اعم‌ از آموزشی، فرهنگی و ... برگزار می‎کنند.
وی با اشاره به فعالیت ۸۰۰ مرکز طرح تلاوت نور در مساجد لرستان و این‌که ۲۶ خانه نور نیز زیر نظر کانون‌های مساجد لرستان فعالیت دارند، افزود: دو مرکز دیجیتال، ۱۰۲ کتابخانه مخزن‌دار و ۱۰۲ باب کتاب باز نیز در مساجد استان لرستان وجود دارد.
ابدالی‎پور جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، برگزاری دوره‌های آموزشی با رویکرد کشف و پرورش استعدادها و بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی را از اهداف طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ذکر کرد و ادامه داد: اول تیرماه جاری فعالیت اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آغاز شده است.
وی با اشاره به این‌که برنامه‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد باید در طول سال استمرار داشته باشد، افزود: اوقات فراغت جوانان و نوجوانان فرصتی مغتنم برای تقویت برنامه‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

انتهای پیام

captcha