قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) جوانان متخصص تربیت کند
کد خبر: 3828213
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) جوانان متخصص تربیت کند

گروه اجتماعی ــ امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) افسر جنگ اقتصادی است، گفت: ایستادگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) مقابل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها برای جوانان الگو شده است و در «گام دوم انقلاب» باید به‌دنبال تربیت جوانانی ماهر و متخصص بود تا ادامه راه هموار شود.

قرارگاه سازندگی خاتم‌ در زمینه تربیت جوانانی ماهر و متخصص اقدام کندبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد روز گذشته، 27 تیرماه در دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با قدردانی از اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: فعالیت‌های این قرارگاه نشانه همت بلند این مجموعه و موجب خوشحالی تمام ملت ایران است. وی افزود: کارهای شما نماد پیشرفت و توسعه مدنظر مقام معظم رهبری است و برای شما یک کارنامه درخشان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: ایستادگی قرارگاه در مقابل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها برای جوانان الگو شده است و در «گام دوم انقلاب» باید به‌دنبال تربیت جوانانی ماهر و متخصص بود تا ادامه راه هموار شود.

قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) افسر جنگ اقتصادی است
امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر این‌که قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) نماد پیشرفت در کشور شده است، بیان کرد: قرارگاه کارهای بزرگ و پرافتخاری انجام داده است در حالی‌که از عهده دیگران برنمی‌آید و این امر باعث شده که راه بزرگ افتخار و پیشرفت را برای ما ترسیم کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: مقام معظم رهبری ۴۰ سال گذشته انقلاب را «افتخار به گذشته» نامیدند و یکی‌ از افتخارات انقلاب، قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) است.

وی با بیان این‌که در دوران دفاع مقدس ما را تحریم کردند اما الان در اوج اقتدار نظامی هستیم، افزود: با پیشرفت، خودکفایی و اعتماد به نفس می‌توانیم به اقتدار اقتصادی برسیم، دشمن در جنگ اقتصادی شکست می خورد و قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) افسر جنگ اقتصادی است و باید به این امر افتخار کند و با قوت پروژه‌ها و محرومیت‌زدایی را دنبال کند چراکه محرومیت‌زدایی از برکات کار این نهاد است.

انتهای پیام

captcha