۱۵ تیر؛ مهلت شرکت در جشنواره «کتاب‌خوانی رضوی»
کد خبر: 3822155
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

۱۵ تیر؛ مهلت شرکت در جشنواره «کتاب‌خوانی رضوی»

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به مشارکت پُرشور لرستانی‌ها در جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: نهمین دوره جشنواره «کتاب‌خوانی رضوی» در سطح ملی از اردیبهشت‌ماه سال‌ جاری آغاز شده و تا پانزدهم تیرماه ادامه دارد.

15 تیر؛ مهلت شرکت در جشنواره «کتاب‌خوانی رضوی»فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و کتاب‌سازی رضوی در لرستان، گفت: در دهه کرامت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را در دستور کار داریم.
وی افزود: نهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در سطح ملی از اردیبهشت‌ماه سال‌ جاری آغاز شده و تا پانزدهم تیرماه ادامه دارد.
طهماسبی با اشاره به این‌که جشنواره کتاب‌خوانی رضوی ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، ادامه داد: جشنواره کتابخوانی رضوی حتی به شکل خانوادگی نیز برگزار می‌شود و علاوه‌بر انتخاب پذیرفته‌شدگان در سطح کشور در سطح استان هم برای شرکت‌کنندگان جوایزی را در نظر گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: این جشنواره به‌صورت آنلاین، پویش مجازی و مکتوب است که آمار اولیه نشان از رشد چشم‌گیر مشارکت این دوره نسبت به سال‌های قبل دارد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با تأکید بر این‌که در ایام دهه کرامت در کتابخانه‌های عمومی استان برنامه‌های فرهنگی ازجمله نقد و بررسی کتاب، نشست‌های عمومی و تخصصی کتابخوان، قصه‌گویی و نقاشی برای کودکان و مسابقات کتابخوانی را خواهیم داشت، افزود: علاوه‌بر این برنامه‌ها در کتابخانه‌هایی که مزین به نام مبارک ائمه و امامزادگان(ع) هستند در دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha