شرکت ۱۳۰۰ نفر در دوره‌های آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان
کد خبر: 3821321
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

شرکت ۱۳۰۰ نفر در دوره‌های آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان

گروه اجتماعی ــ معاون تبلیغات اسلامی لرستان گفت: طی سال گذشته برای ۱۳۰۰ نفر در قالب ۱۳ هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی، در رده‌های مختلف شامل پیش‌دبستانی، کودکان، دانش‌آموزان، روحانیان و مداحان در سطح استان، برگزار شده است.

غلامی تبلیغاتبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، شنبه، یکم تیرماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان که به‌مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره)، در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) در زمان تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی فرمودند که به سازمانی نیاز داریم که خروجی حوزه‌های علمیه را ساماندهی کند، لذا سازمان تبلیغات اسلامی را تاسیس کرد.
وی با اشاره به نام‌گذاری هفته اول تیرماه تحت‌عنوان هفته تبلیغات اسلامی، عنوان کرد: اولین روز از این هفته تحت‌عنوان روز اطلاع‌رسانی و تبلیغ نام‌گذاری شده و به این همین جهت نیز اولین برنامه این هفته با اصحاب رسانه استان لرستان بوده است.
غلامی با بیان این‌که رسانه‌ها آینه فعالیت‌های قرآنی و دینی هستند، خطاب به خبرنگاران، گفت: شما مولود، چشم، گوش و بازوی انقلاب هستید.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، ادامه داد: طی سال گذشته برای 1300 نفر در قالب 13 هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی، در رده‌های مختلف شامل پیش‌دبستانی، کودکان، دانش‌آموزان، روحانیون و مداحان در سطح استان، برگزار شده است.
وی افزود: برای 61 نفر دوره محتوایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برای یک‌صد نفر از مبلغات کارگاه آموزشی و برای 42 نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز دوره‌ آموزشی توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شده است.
غلامی با اشاره به این‌که ما در حوزه کودکان، نوجوانان و زنان وظایف ذاتی خود را در مناطق سیل‌زده انجام داده‌ایم، عنوان کرد: در همین راستا با یک مؤسسه آموزشی در تهران قرارداد بسته شده که در چم‌مهر، معمولان، بابازید و پلدختر برای کودکان هشت تا 15 سال کلاس‌های جبرانی را برگزار کنند.

انتهای پیام

captcha