رقابت ۷۰ نفر در مسابقات قرآن اوقاف خرم‎آباد و کوهدشت
کد خبر: 3820639
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

رقابت ۷۰ نفر در مسابقات قرآن اوقاف خرم‎آباد و کوهدشت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف خرم‌آباد و کوهدشت با شرکت ۷۰ نفر امروز، ۲۹ خرداد آغاز شد.

رقابت 70 نفر در مسابقات قرآن اوقاف خرم‎آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، مرحله مقدماتی (شهرستانی) چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های خرم‎آباد و کوهدشت از امروز چهارشنبه، 29 خرداد در خرم‎آباد آغاز به‌کار کرد و به مدت دو روز ادامه دارد.
مسابقات بخش بانوان امروز چهارشنبه، 29 خرداد در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‌آباد با حضور داوران لرستانی مهتاب عیدی، رقیه هراتی، نیلوفر سپهوند و خدیجه بیرانوند در حال برگزاری است و مسابقات بخش آقایان نیز فردا پنج‌شنبه، سی‎ام خرداد در همین مکان برگزار خواهد شد.
این مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ پنج، ۱۰، بیست و سی جزء قرآن، قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و دعاخوانی در بخش بانوان و آقایان برگزار می‏‌شود و منتخبان در هر رشته و بخش به مرحله استانی این مسابقات که 13 و 14 تیرماه امسال در خرم‎آباد برگزار می‏‌شود، راه می‌یابند.
در مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن‌کریم اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های خرم‎آباد و کوهدشت 70 نفر در دو بخش بانوان و آقایان رقابت می‎کنند.

انتهای پیام

captcha