اجرای ۳۸ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خرم‌آباد
کد خبر: 3820623
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

اجرای ۳۸ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خرم‌آباد

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی خرم‌آباد بر مبارزه بی‌امان با هرگونه هنجارشکنی تأکید کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خرم‌آباد اجرا شده است.

اجرای 38 طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خرم‌آباد/ هشدار به هنجارشکنانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدقاسم طرحانی، فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد، امروز چهارشنبه، 29 خرداد در جمع خبرنگاران از اجرای 38 فقره طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خرم‌آباد خبر داد و اظهار کرد: در راستای وظایف ذاتی پلیس و ارتقای امنیت اجتماعی، با برنامه‌ریزی‌های مستمر و به‌منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی از ابتدای سال تاکنون 38 طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمده است.
وی با ذکر این مطلب که پس‌ از انجام کار اطلاعاتی دقیق و رصد‌های صورت گرفته و استفاده از ابزار فنی، 449 نفر از سارقان شناسایی شدند، تصریح کرد: این افراد با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر و پس‌ از انجام بازجویی‌های فنی به 759 فقره انواع سرقت اعتراف کردند و افراد مالباخته نیز شناسایی شدند.
طرحانی با اشاره به این‌که در بحث مبارزه با سوداگران مرگ، 53 نفر که در سطح شهرستان اقدام به خرده فروشی و توزیع مواد مخدر می‌کردند شناسایی و طی عملیات‌های متعدد دستگیر شدند، ادامه داد: از این افراد نیز بیش‌ از 12 کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم‌از سنتی و صنعتی و 262 عدد انواع قرص متادون و روانگردان کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد با اشاره به این‌که 326 نفر از افرادی‌که تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار داشتند پس‌از انجام کار اطلاعاتی شناسایی و تحویل دستگاه قضایی شدند، گفت: 548 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم‌از آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و یا به‌صورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک بوده توسط عوامل و انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند.
وی با ذکر این مطلب که در راستای طرح‌های ارتقا در مجموع 441 نفر از معتادان متجاهر در سطح شهرستان جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های مجاز به‌منظور ترک اعتیاد شدند، هشداری به مجرمان داد و گفت: با تعامل خوبی که با دستگاه قضایی برقرار است پلیس و دستگاه قضایی با افراد مُخل نظم و امنیت و هنجارشکن به‌صورت قاطع و سخت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha