تحقق اهداف «گام دوم انقلاب»؛ رویکرد برنامه‌های اوقات فراغت تبلیغات اسلامی لرستان
کد خبر: 3819318
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

تحقق اهداف «گام دوم انقلاب»؛ رویکرد برنامه‌های اوقات فراغت تبلیغات اسلامی لرستان

گروه فرهنگی ــ معاون تبلیغات اسلامی لرستان اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اهداف بیانیه «گام دوم انقلاب» را رویکرد برنامه‌های اوقات فراغت تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در قالب «بوستان‌های معرفت» و «هسته‌های جوان» از اول تیر تا پانزدهم شهریور آماده ارائه خدمت به دانش‌آموزان خواهند بود.

غبلمبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، امروز، بیست و پنجم خرداد در جمع خبرنگاران در رابطه‌ با برنامه‌های ویژه تابستان در اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در قالب «بوستان‌های معرفت» و «هسته‌های جوان» از اول تیرماه جاری تا پانزدهم شهریورماه آماده ارائه خدمت به دانش‌آموزان خواهند بود.
وی با اشاره به این‌که برنامه‌های اوقات فراغت امسال با رویکرد اردوهای جهادی در قالب کلاس، اردویی و کارگاهی برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد، افزود: رویکرد اصلی برنامه‌های اوقات فراغت، اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اهداف بیانیه «گام دوم انقلاب» خواهد بود‌.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان اجرای برنامه‌های قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن، اجرای طرح شناسایی و آزمایش علمی دانش‌آموزان نخبه و مستعد در زمینه‌ها و رشته‌های گوناگون و اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی با هدف ایجاد روحیه امید و نشاط در مناطق سیل‌زده استان را از مهم‌ترین برنامه‌های مبلغان در پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان اعلام کرد.

مشارکت ۲۰۰ روحانی در برنامه‌های اوقات فراغت اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان

وی ادامه داد: امسال اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با همکاری ۲۰۰ روحانی و سایر نهادهای مرتبط، برنامه‌های گسترده و متنوعی را برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کرده و تدارک دیده است‌.
غلامی با اشاره به این‌که مبلغان با اجرای برنامه‌های فرهنگی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را برای نوجوانان تبیین و تشریح می‌کنند، ادامه داد: مبلغان تلاش خواهند کرد تا با اجرای برنامه‌های هدفمند و خلاق، اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای نظام را برای دانش‌آموزان تبیین و تشریح کنند‌.

انتهای پیام

captcha