خسارت سیل به ۸ دارالقرآن لرستان
کد خبر: 3807984
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

خسارت سیل به ۸ دارالقرآن لرستان

گروه فرهنگی ــ معاون آموزش و پرورش لرستان به خسارت سیل به دارالقرآن‌های آموزش و پرورش لرستان اشاره کرد و افزود: سیل به هشت دارالقرآن آموزش و پرورش لرستان خسارت زد.

خسارت سیل به ۸ دارالقرآن لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اسدالله عباس‌زاده، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش‌وپرورش لرستان، چهارشنبه، یازدهم اردیبهشت در آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد، اظهار کرد: خدمت در قرآن توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.
وی با ذکر این مطلب که خداوند جهان را مسخر انسان کرده است، اضافه کرد: در مقابل، خداوند به انسان متذکر می‌شود که تو را برتری دادیم، تاج کرامت بر سرت نهادیم و در بهترین شکل تو را آفریدیم؛ چراکه خلقت انسان جز برای عبادت نیست.
عباس‌زاده با اشاره به این‌که راهی که قرآنیان انتخاب کرده‌اند آینده‌ای رو به سعادت دارد، تصریح کرد: آخرین سفارش پیامبر تمسک به قرآن است.
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به این‌که امسال با تلاش همکاران و اقبال دانش‌آموزان ۱۵۰ هزار نفر در مسابقات قرآن شرکت کردند که رقمی معادل نیمی از دانش‌آموزان لرستان است، اضافه کرد: ۴۸ هزار دانش‌آموز به مرحله شهرستانی، ۳۵۰۰ نفر به مرحله قطبی، ۶۰۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند و ۲۲۰ نفر نفرات اول تا سوم هر رشته امروز تقدیر می‌شوند.
وی با ذکر این مطلب که استان لرستان در نهضت ملی حفظ قرآن جلوتر از برنامه است، اضافه کرد: سهمیه و آمار استانی ۲۸ هزار نفر بود که ۴۲ هزار نفر شرکت کرده‌اند.
عباس‌زاده با اشاره به این‌که با همکاری ستاد نماز جمعه خرم‌آباد اولین دوره مسابقه مکبری با شرکت ۱۸۰ نفر برگزار شد و مرحله دوم هفته گذشته با حضور ۱۵۵ نفر برگزار شد، اظهار کرد: نفرات برتر این مسابقه مکبر نماز جمعه خرم‌آباد خواهند بود کمااینکه پیشنهاد می‌شود مسابقات مکبری در سطح کشور با دبیری لرستان برگزار شود.
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه هر هفته ۱۴۴ آموزشگاه در نمازهای جمعه استان شرکت می‌کنند، تصریح کرد: برای اولین بار نمایشگاه توانمندی‌های آموزش و پرورش لرستان برپا شد و ۱۵ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.
وی با ذکر این مطلب که در برای اولین بار مسابقه انقلاب ماندگار با حضور هشت هزار دانش‌آموز برگزار شد، افزود: اولین جشنواره موفقیت آموزش و پرورش لرستان با حضور معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش برگزار شد و دومین جشنواره موفقیت نیز در سال‌جاری برگزار می‌شود.
عباس‌زاده به خسارات سیل به دارالقرآن‌های آموزش و پرورش لرستان اشاره و اظهار کرد: هشت دارالقرآن آموزش و پرورش لرستان در سیل اخیر دچار آسیب شد.

خسارت سیل به ۸ دارالقرآن لرستان

خسارت سیل به ۸ دارالقرآن لرستان

خسارت سیل به ۸ دارالقرآن لرستان

خسارت سیل به ۸ دارالقرآن لرستان

انتهای پیام

captcha