جلسه هماهنگی محافل انس با قرآن در لرستان برگزار شد
کد خبر: 3807826
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
ویژه ماه رمضان؛

جلسه هماهنگی محافل انس با قرآن در لرستان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اولین جلسه هماهنگی محافل انس با قرآن‌ کریم در قالب «جشن رمضان لرستان» سه‌شنبه، دهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، برگزار شد.

جلسه هماهنگی محافل انس با قرآن ویژه رمضان در لرستان برگزار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، اولین جلسه هماهنگی محافل انس با قرآن‌ کریم در قالب «جشن رمضان» روز گذشته، دهم اردیبهشت‌ماه با حضور حجت‌الاسلام مهدوی، معاون تربیتی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی، محمدتقی دریکوند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و سیداسدالله شاهرخی، مسئول دارالقرآن‌الکریم بسیج استان به میزبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) ‌برگزار شد.
بنابراین گزارش؛ در این جلسه در رابطه با چگونگی برگزاری محافل انس با قرآن‌ کریم و تعداد آن‌ها در هر بخش و شهر بحث و تبادل‌نظر شد و مصوب شد در ایام ماه مبارک رمضان در برگزاری محافل از قاریان برتر استانی و در هر شهرستان از قاریان و سخنرانان همان شهرستان بهره گرفته شود.
دیگر مبحث مطرح شده در این جلسه برگزاری مسابقه کتبی در ایام ماه مبارک رمضان بود؛ که نحوه برگزاری و منبع آن مورد بحث قرار گرفت.
در این جلسه دیگر فعالیت‌های قرآنی که از سوی این چهار ارگان در حال برگزاری است، نیز مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha