دیدار نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با آیت‌الله میرعمادی
کد خبر: 3806882
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴

دیدار نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با آیت‌الله میرعمادی

گروه اجتماعی ـ نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در منطقه سیل‌زده پلدختر و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان با نماینده ولی‌فقیه در لرستان دیدار کرد.

دیدار نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، شامگاه شنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه، جمشید گودرزی، نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در منطقه سیل‌زده پل دختر و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان با آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان دیدار کرد.

 در این دیدار آیت‌الله میرعمادی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهارکرد: خدمات موکب‌ها در پخت غذا و و توزیع آن در میان سیل‌زدگان چشم‌گیر بوده است.
وی پیشنهاد داد: با توجه به تجربه ارزشمند موکب‌ها در اربعین حسینی ، از سوی مسئولان عالی رتبه مصوب گردد، که در مواقع حوادث غیرمترقبه مانند، سیل و زلزله و غیره مسئولیت تغذیه و پخت غذا به‌صورت متمرکز بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات باشد.
وی اظهار امیدواری کرد: این موکب‌ها تا تعیین اسکان موقت سیل‌زدگان ادامه پیدا کند.
در ادامه این دیدار،  گودرزی هم  از ارائه دوباره خدمات‌رسانی موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت : در مجموع تعداد ۵۴ موکب تاکنون در مناطق سیل زده مستقر شده‌اند و در این مدت دو میلیون پرس غذا گرم در بین مردم سیل‌زده استان توزیع شده است.
وی از استقرار ۵ نانوایی که به‌صورت شبانه‌روز در مناطق سیل‌زده استان خدمات‌رسانی می‌کنند خبر داد و اظهار کرد: در این راستا پنج قالیشویی در مناطق سیل‌زده استان استقرار یافته و تاکنون ۶۰۰۰ فرش  شست‌وشو شده است.
گودرزی در پایان اظهار کرد: همچنین ۱۴ واحد ساخت منزل در چم حسین و ۷ جهیزیه ۷ زوج جوان و همچنین برپایی مراسم جشن عروسی در چم مهر پلدختر و تعمیر وسایل منزل سیل‌زدگان انجام گردیده است.

انتهای پیام

captcha