تثبیت نظام سوریه؛ پیام سفر بشار اسد به ایران
کد خبر: 3794312
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

تثبیت نظام سوریه؛ پیام سفر بشار اسد به ایران

گروه سیاسی ــ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سفر بشار اسد یه ایران و دیدار با مقامات کشور، گفت: مهمترین پیام سفر بشاراسد به ایران تثبیت نظام سوریه است.

تثبیت نظام سوریه؛ پیام سفر بشاراسد به ایران

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، صمن دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: سفر بشار اسد با رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور یکی از خبر‌های مهم دنیا شد.

وی با ذکر این مطلب که بشار اسد با حالت نشاط، پیروزی و قدرتمندی درآغوش مقام معظم رهبری قرار گرفتند، ادامه داد: پیش بینی و آینده نگری مقام معظم رهبری عملی شد در حالی که همه دنیا گفتند بشار اسد باید برود.

آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که امروز بشار اسد باقی ماند و آینده نگری مقام معظم رهبری از الطاف الهی است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به بشار اسد لقب قهرمان جهان را داد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه امروز آمریکا و اسرائیل سرافکنده شد و در آسمان سوریه انواع جنگنده‌های نظامی آمریکائی و غربی مواظبت می‌کنند، افزود: در حالی‌که آن‌ها حرکت مورچه‌ها را تشخیص می دهند نفهمیدند سردار سلیمانی چگونه بشار اسد را به ایران آورد، دیدار کرد و دوباره او را برگرداند کمااینکه مهمترین پیام سفر بشاراسد این است که نظام سوریه تثبیت سیاسی ونظامی شده است.

خطیب نماز جمعه خرم آباد با ذکر این مطلب که همه تحلیل گران به این نکته اشاره کردند که سفر اسد به تهران ضربه سنگین به آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع است، اضافه کرد: بیانیه مقام معظم رهبری به عنوان گام دوم انقلاب، گام های عملیاتی برای اقتصاد و برای حل مشکلات معیشت مردم است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در این بیانیه 9 برنامه برای تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کردند، یادآور شد: عمل نکردن به این برنامه درد است و باید اقدام کرد.

آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که نمایندگان مجلس در فصل تصویب بودجه به تحقق اقتصادی مقاومتی توجه داشتند در حالیکه اقتصاد دانان اعلام کردند این برنامه ریزی بودجه معیوب است، تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به 9 برنامه مقام معظم رهبری بودجه سال آینده را تصویب کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با طرح این سوال که اکنون فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی کجاست و چه اقدامی شده است، گفت: اگر جنگ اقتصادی داریم فرمانده قرارگاه تعیین شده کجا هست و باید جواب دهد.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به 14 اسفند و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای تحقق محرومیت زدایی و تامین معیشت نیازمندان تلاش می‌کند.

وی با ذکر این مطلب که کمیته امداد (ره) حدود 40 سال خدمات ارزشمندی در امر خودکفایی، مسکن محرومان و توجه به معیشت آن‌ها ارائه داده است، اضافه کرد: امسال افراد توانمند در جشن احسان و نیکوکاری به صورت جدی حضور یابند چراکه چیزی ارزشمندتر از رسیدگی به فقرا و نیازمندان نیست.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به 15 اسفند و روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی ادامه داد: منابع طبیعی از آیات و نشانه‌های الهی و موهبتی برای همه مردم و نسل‌ها است و تجاوز به منابع طبیعی تجاوز به حقوق دیگران است.

 

انتهای پیام

captcha