برپایی نمایشگاه «رویش ماندگار» در لرستان
کد خبر: 3792964
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

برپایی نمایشگاه «رویش ماندگار» در لرستان

گروه فرهنگی ــ نمایشگاه دست‌آوردها و فعالیت‌های مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‎فقیه در لرستان با عنوان «رویش ماندگار»، چهارشنبه، هشتم اسفندماه جاری در خرم‎آباد برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه «رویش ماندگار» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نمایشگاه دست‌آوردها و فعالیت‌های مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‎فقیه در استان لرستان، چهارشنبه، هشتم اسفندماه جاری در قالب سیزده غرفه با عنوان «رویش ماندگار» در خرم‎آباد برپا می‌شود.
بنابراین گزارش طی 10 سال گذشته مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان فعالیت‌های وسیع در سطح ملی و بین‌المللی انجام داده که همه این فعالیت‌ها زیر نظر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد انجام شده که در این راستا در مکان بیت نماینده ولی‌فقیه در استان و در قالب یک نمایشگاه 13 غرفه‌ای که چهارشنبه، هشتم اسفند با حضور آیت‌الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران افتتاح خواهد شد، این دست‌آوردها و فعالیت‌ها در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد.
یادآور می‌شود؛ مجمع مشورتی جوانان استان لرستان از سال 88 فعالیت خود را زیر نظر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد آغاز کرده و با تعامل یا دستگاه‌های مختلف استان تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای مانند فعالیت در فضای مجازی و برگزاری همایش‌های استانی، منطقه‌ای و ملی و بین‌المللی انجام داده است.

انتهای پیام 

captcha