ثبت‌نام ۲۸ هزار دانش‌آموز لرستانی در طرح ملی حفظ قرآن
کد خبر: 3774430
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

ثبت‌نام ۲۸ هزار دانش‌آموز لرستانی در طرح ملی حفظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون آموزش و پرورش لرستان از ثبت‌نام ۲۸ هزار دانش‌آموز در طرح ملی حفظ قرآن خبر داد و گفت: انتظار ما این است ثبت‌نام دانش‌آموزان به بالای ۵۰ هزار نفر برسد.

ع

اسدالله عباس‌زاده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت: در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی‌بر تربیت حافظان قرآنی به فراخوان نهضت ملی حفظ قرآن اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش‌از 28 هزار نفر از دانش‌آموزان در سامانه همگام ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با بیان این‌که انتظار ما این است ثبت‌نام دانش‌آموزان به بالای 50 هزار نفر برسد، افزود: اواخر هفته گذشته به‌مناسبت هفته قرآن و عترت دانش‌آموزی برنامه ختم قرآن در پنج دقیقه توسط 604 دانش‌آموز در مسجد امام حسن‌عسگری(ع) برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در ادامه به برگزاری مسابقه «انقلاب ماندگار» در سطح مدارس استان اشاره کرد و با بیان این‌که  فراخوان این مسابقه به مدارس ارسال شده و هر دانش‌آموز می‌تواند یک اثر به این مسابقه ارائه دهد، اضافه کرد: مسابقه «انقلاب ماندگار» با محورهای شعر، نقاشی، طراحی و دلنوشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha