فراخوان مسابقه «انقلاب ماندگار» در مدارس لرستان
کد خبر: 3773581
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

فراخوان مسابقه «انقلاب ماندگار» در مدارس لرستان

گروه اجتماعی ـ معاون آموزش و پرورش لرستان با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: در همین راستا مسابقه استانی «انقلاب ماندگار» در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.

فراخوان مسابقه «انقلاب ماندگار» در مدارس لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، اسدالله عباس‌زاده، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، سه‌شنبه، ۲۷ آذر در مراسم ختم قرآن در پنج دقیقه توسط ۶۰۴ دانش‌آموز لرستانی که در مسجد امام حسن‌عسگری(ع) خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: سه منشور و سه هدف آموزش و پرورش، قرآن عترت و نماز هستند.
وی با تاکید بر اهمیت آموزه‌های دینی، ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید خلقت همه موجودات برای پرستش و عبادت خداوند است و هیچ عبارتی از بالاتر از نماز نیست.
عباس‌زاده با اشاره به این‌که معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با مشارکت دانش‌آموزان در مقابل یاوه‌گویی‌های دشمنان و در رأس آن رئیس‌جمهور آمریکا اقدام به برگزاری مسابقه «انقلاب ماندگار» در سطح مدارس استان کرده است، اضافه کرد: فراخوان این مسابقه به مدارس ارسال شده و هر دانش‌آموز می‌تواند یک اثر به این مسابقه ارائه دهد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به مشوق‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه گفت: دوازده نفر اول این مسابقه هر کدام ۵۰۰ هزار تومان، دوازده نفر دوم ۲۵۰ هزار تومان و دوازده نفر سوم ۱۵۰ هزار تومان هدیه دریافت خواهند کرد این در حالی‌است که به ۲۰۰ نفر هم به قید قرعه جوایزی تقدیم خواهد شد.
وی با ذکر این مطلب که مسابقه «انقلاب ماندگار» با محورهای شعر، نقاشی، طراحی و دلنوشته برگزار می‌شود، ادامه داد: برگه درج و ارسال آثار نیز طراحی شده است.
عباس‌زاده با اشاره به این‌که تا وقتی جوانان قرآنی را داریم دشمنان ما محلی از اعراب ندارند، یادآور شد: ۳۲۵ هزار دانش‌آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند و انتظار می‌رود در فراخوان این مسابقه شرکت کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان به فراخوان نهضت ملی حفظ قرآن اشاره کرد و با ذکر این مطلب که پیش‌بینی ما حضور ۲۸ هزار دانش‌آموز در مسابقات بود، بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۸ هزار دانش‌آموز در سامانه همگام ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام

captcha