افتتاح پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی موقوفه کربلایی علی بروجرد
کد خبر: 3765080
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

افتتاح پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی موقوفه کربلایی علی بروجرد

گروه فرهنگی ـ پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی رقبه ۲۲۰ موقوفه کربلایی علی واقع در شهرک اندیشه شهرستان بروجرد شنبه، ۲۶ آبان افتتاح شد.

ا

به گزارش ایکنا از لرستان، در راستای احیاء موقوفات و ارتقای بهره‌وری آن‌ها و ایجاد عواید برای موقوفات و رقبات فاقد درآمد، پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی رقبه 220 موقوفه کربلایی علی واقع در شهرک اندیشه شهرستان بروجردافتتاح و به بهره‌برداری رسید.
مسلم رضایی‌پور، معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در مراسم افتتاحیه این پروژه که شنبه، 26 آبان انجام گرفت، گفت: این پروژه در راستای احیاء موقوفات و ارتقای بهره‌وری آن‌ها و ایجاد عواید برای موقوفات و رقبات فاقد درآمد در قالب پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی موقوفه کربلایی علی واقع در شهرک اندیشه شهرستان بروجرد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
وی همچنین افزود: این پروژه با کاربری مسکونی و در دو طبقه با زیربنای 240 مترمربع و با اعتباری بالغ‌بر 250 میلیارد تومان در یک بازه زمانی دوازده ماهه، توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث گردید.
معاونت بهره‌وری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، گفت: بعد از احداث و به بهره‌برداری رسیدن رقبه مجتمع تجاری مسکونی میدان لولو و رقبه مسکونی قطعه 560، این سومین رقبه از رقبات موقوفه کربلایی علی شهرستان بروجرد بوده که از طریق سرمایه‌گذاری و مشارکت با بخش خصوصی احداث و به بهره‌برداری رسیده است.
احداث مجتمع تجاری خدماتی در موقوفه مسجد جامع الشتر
همچنین شنبه، 26 آبان با حضور مسئولین اداره‌کل اوقاف استان و شهرستان الشتر، اداره تبلیغات اسلامی، شورای شهر الشتر کلنگ احداث پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی مجتمع تجاری خدماتی موقوفه مسجد جامع الشتر به زمین زده شد.
مسلم رضایی در این این مراسم کلنگ‌زنی، گفت: این پروژه تجاری ـ خدماتی در چهار طبقه و با اعتباری بالغ‌بر 600 میلیون تومان از طریق سرمایه‌گذار بخش خصوصی در مدت 18 ماه احداث و پیش‌بینی می‌شود با احداث آن زمینه اشتغال ثابت حداقل تعداد 10 نفر فراهم گردد.
وی اضافه کرد: عواید این موقوفه، طبق سیره جاریه و برابر نظر واقف، صرف امورات مسجد جامع الشتر خواهد شد.

انتهای پیام

captcha