زنگ «مهر و مقاومت» در مدارس کردستان نواخته شد
کد خبر: 3749202
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

زنگ «مهر و مقاومت» در مدارس کردستان نواخته شد

گروه اجتماعی ـ زنگ مهر و مقاومت آیین بازگشایی آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ همزمان با سراسر کشور به‌صورت نمادین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان در دبیرستان شهید یدالله محمدی ناحیه دو سنندج نواخته شد.

زنگ «مهر و مقاومت» در مدارس کردستان نواخته شد

به گزارش ایکنا از کردستان، آیین نمادین بازگشایی مدارس استان و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کردستان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، امام جمعه سنندج، روحانیان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، جمعی از مسئولان استان، خانواده معزز شهدا، دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء در دبیرستان شاهد شهید یدالله محمدی ناحیه دو سنندج برگزار شد.
در این مراسم بعد از نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت و رونمایی از کتاب «فهمیده کردستان» با موضوع زندگینامه شهید یدالله محمدی، با استقبال مسئولین استانی دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حاضر شدند و سال تحصیلی جدید رسماً آغاز شد.
لازم به ذکر است؛ در این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، صادر شده بود؛ قرائت شد.
گفتنی است؛ همزمان با این آیین در تمامی مدارس استان مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور دانش‌آموزان، معلمان، فرهنگیان و دست‌اندرکاران پروژه مهر در مدارس استان برگزار شد.
انتهای پیام

captcha