ولایت فقیه امروز در تداوم ولایت امام رضا(ع) است/ توحید و ولایت؛ عوامل تحكیم پایه‌های انقلاب
کد خبر: 3733434
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
آیت‌الله خاتمی:

ولایت فقیه امروز در تداوم ولایت امام رضا(ع) است/ توحید و ولایت؛ عوامل تحكیم پایه‌های انقلاب

گروه اجتماعی ـ عضو هیئت رئیس مجلس خبرگان رهبری با یادآوری جایگاه امامت و ولایت گفت: ولایت فقیه امروز در تداوم ولایت امام رضا(ع) است.

ولایت فقیه امروز در تداوم ولایت امام رضا(ع) است/ توحید و ولایت؛ عوامل تحكیم پایه‌های انقلاب

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله سید احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری شب گذشته، 2 مردادماه در مراسم جشن ولادت امام رضا(ع) كه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شده بود، اهمیت و جایگاه ولایت و امامت را یادآور شد و تأكید كرد كه ولایت فقیه امروز در تداوم ولایت امام رضا(ع) است.
وی با یادآوری فرمایش امام راحل كه فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند، افزود: نكته‌ای كه در این میان به خصوص برای مؤمنین حائز اهمیت است این است كه بدانیم خداباوری باید همراه با ولایتمداری باشد.
آیت‌الله خاتمی اظهار كرد: به دلیل خصلت ولایتمداری ملت قهرمان ایران است كه 40 سال است این كشور و انقلاب آسیب ندیده است و به یاری خدا این انقلاب تا انقلاب مهدی موعود(عج) ادامه خواهد داشت.
امام جمعه موقت تهران با تأكید بر اینكه همراهی توحید و ولایت موجب تحكیم پایه‌های انقلاب اسلامی است، گفت: اینكه می‌گویند امام رضا(ع) غریب و میهمان ماست، درست نیست چرا كه امام رضا(ع) میزبان كشور ایران است و ما بر سر سفره ایشان نشسته‌ایم و تمام بلاها هم به بركت وجود امام رضا(ع) از ایران اسلامی دفع شده است.
وی در ادامه با بیان اینكه در شرایط بسیار خطیری امروز به سر می‌بریم،‌گفت: ‌امروز انقلاب اسلامی در مصاف با تمام كفر قرار گرفته است و همه بر علیه این انقلاب بسیج شده‌اند كه در رأس آن‌ها آمریكای جنایتكار قرار دارد.
آیت‌الله خاتمی اگر مقاومت كنیم و با خدا آشتی باشیم قطعاً نقشه‌های دشمنان به ما آسیبی نمی‌زند، به سخنان اخیر ترامپ اشاره كرد و گفت: این رئیس جمهور تازه به دوران رسیده كه اتحادیه اروپا هم مرعوب اوست یاوه‌گویی بیشتر نمی‌كند و ملت ایران باید بدانند كه فرانسه و آلمان و اتحادیه اروپا همواره در كنار آمریكا هستند نه ایران.
انتهای پيام

captcha