مشارکت دستگاه‌های اجرایی در مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س)
کد خبر: 3710290
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
سپهوند تاکیدکرد:

مشارکت دستگاه‌های اجرایی در مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س)

گروه فرهنگی ـ مسئول بسیج جامعه زنان لرستان با اشاره به لزوم معرفی خانواده شهدای سوم خرداد، افزود: در دوازدهمین روز از ماه محرم سال‌جاری مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) برگزار خواهد شد، که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این برنامه به ما کمک نمایند.

به گزارش ایکنا از لرستان، مریم سپهوند، مسئول بسیج جامعه زنان لرستان، یک‌شنبه، نهم اردیبهشت‌ماه، در اولین نشست شورای راهبردی زنان حوزه دفاع مقدس استان لرستان که در استانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم فعالیت در زمینه شناساندن سیره علمی و عملی مقام معظم رهبری به جامعه و به‌ویژه جوانان، گفت: باید در زمینه دانش‌نامه و موزه دفاع مقدس استان لرستان، فعالیت‌های جدی انجام شود.
وی با اشاره به این‌که پادگان امام حسین(ع) یادگار و بخشی از تاریخ دفاع مقدس است، اظهارکرد: لازم است پس از تخلیه این پادگان توسط سپاه، موزه شهدا در این مکان احیا شود و غسالخانه پادگان به موزه شهدا تبدیل شود.
سپهوند تصریح کرد: دشمن به‌دنبال غلبه ناامیدی در جامعه است، این در حالی‌است که اسلام و انقلاب به ما هویت داده و ما باید قدردان آن باشیم.
مسئول بسیج جامعه زنان لرستان، با اشاره به لزوم معرفی خانواده شهدای سوم خرداد، افزود: در دوازدهمین روز از ماه محرم سال‌جاری مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) برگزار خواهد شد، که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این برنامه به ما کمک نمایند.

انتهای پیام

captcha