پژمان شاهوردی؛ هنرمند سال حوزه هنری لرستان
کد خبر: 3703943
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

پژمان شاهوردی؛ هنرمند سال حوزه هنری لرستان

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی هنری حوزه هنری، از انتخاب پژمان شاهوردی، هنرمند حوزه هنری لرستان به‌عنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش ایکنا از لرستان، سامان سپهوند، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری لرستان، امروز یک‌شنبه، ۱۹ فروردین در جمع خبرنگاران با بیان این‌که سالانه در حوزه هنری کشور، هنرمندان سال انقلاب اسلامی در رشته‌های مختلف معرفی می‌شوند، اظهارکرد: امسال پژمان شاهوردی از استان لرستان به‌عنوان هنرمند سال حوزه هنری لرستان انتخاب شده است این در حالی‌است که سال گذشته نیز آرش فروغی به‌عنوان یکی هنرمندان سال حوزه هنری انتخاب شده بود.
وی افزود: انتخاب هنرمندان حوزه هنری لرستان به‌عنوان هنرمندان سال برای جامعه هنری لرستان موجب افتخار است.

برپایی نمایشگاه مجموعه آثار آرش فروغی

سپهوند به افتتاح نمایشگاه مجموعه آثار کاریکاتوری آرش فروغی در هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری لرستان اشاره و تصریح کرد: این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۶ فروردین برپا خواهد بود این در حالی‌است که روز ۲۷ فروردین کتاب «ریفرم» آرش فروغی با حضور مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور در حوزه هنری لرستان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری لرستان گفت: یکی‌از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب ریفرم این است که در آن حدود ۱۰ هنرمند و گرافیست دنیا راجع‌به آثار آرش فروغی اظهارنظر کرده‌اند.
وی افزود: دیدار با خانواده شهیدان باقری و برپایی نمایشگاه خیابانی از دیگر برنامه‌های حوزه هنری لرستان طی هفته هنر انقلاب اسلامی خواهد بود.
سپهوند با تاکید بر تاریخ نگاری حملات موشکی به لرستان در زمان دفاع مقدس، اظهارکرد: تعداد زیادی از شهدای ما در حملات موشکی به شهادت رسیدند که در این راستا فیلمی با موضوع حملات موشکی به کارگردانی آقای نعمت‌پور در حال تهیه است.
سپهوند در خصوص فعالیت‌های بخش ادبیات پایداری حوزه هنری لرستان گفت: خاطرات تیمسار اسکندر بیرانوند فرمانده لشگر ۸۴ خاطرات قباد اصل مرز است با عنوان نقطه صفر مرزی، تولید شده است.

انتهای پیام

captcha