مراسم اختتامیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی ناحیه یک خرم‌آباد
کد خبر: 3654204
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

مراسم اختتامیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی ناحیه یک خرم‌آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد امروز چهارشنبه، ۲۶ مهرماه در خرم‌آباد آغاز شد.

مراسم اختتامیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی ناحیه یک خرم‌آباد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراسم اختتامیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد امروز چهارشنبه، 26 مهرماه با قرائت آیات 8 الی 13 سوره مبارکه «اسراء» توسط عرفان پورمرادی، قاری نوجوان نفر اول رشته قرائت دانش‌آموزان استان لرستان در سالن اجتماعات حوزه هنری لرستان آغاز شد.
آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد در رتبه‌بندی شهرستان‌ها، نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان لرستان با ۶۹ مقام رتبه اول را کسب نموده و از بین پنج مقام کشوری استان در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان این ناحیه سه مقام کسب کرده است.
این مراسم با حضور مهدی فیض، معاون پرورشی و فرهنگی وزير آموزش و پرورش و محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار و طی آن از برگزیدگان مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی لرستان، داوران، خادمان و مدارس برتر ناحیه یک خرم‌آباد تجلیل و تقدیر شد.
captcha